Gå til innhold

Vi lever i en GAL GAL verden.....

Anbefalte innlegg

Gjest irismor
Skrevet

Når 92 åringer bortfører 9 åringer.

Jeg tror pinadø folk er helt sinnsyke.

Godt at 9åringen har kommet til rette og at 92 åringen er tatt.

Krysser fingre og tær for at alt er bra med jenta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke fått med meg dette jeg......92 ÅR!?? SKjønner ikke at det er mulig... Hvor var dette da?

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp*
Skrevet

østfold

Skrevet

Jeg tolker det til at 92åringen må være dement eller utilregnelig som bare en gammel mann kan være, i og med at politiet ikke vil kalle det kidnapping og fokuserer så veldig på at det nå bare skal fokuseres på at alt har gått bra..De virka ikke redd for voldtektsforsøk eller andre overgrep..

Gjest irismor
Skrevet

Det er nok mulig, men makan til flåsete politimann skal man lete lenge etter. Står der å ler og flirer bort hele saken.

Det er en alvorlig ting uansett om mannen er 29 eller 92 klar og oppegående eller dement.

Se på nrk2 eller tv2-nyhetskanalen.

Skrevet

Tipper han bare er dement og ville ha selskap, i og med at han hadde forsøkt å få med seg en dame tidligere.

De sier jo at hun er i god behold, så jeg tror nok ikke det var noen "baktanker" med det.

Skrevet

Akkurat denne saken vet vi veldig lite om. Det kan jo til og med hende at jenta har stukket av hjemmefra eller gått seg bort og at mannen bare ville hjelpe henne. Det trenger ikke derie seg om noen bortføring eller noe annet kriminellt. Vi bør ikke mene alt for mye om slike saker før vi vet en god del mer enn hva som står i VG nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...