Gå til innhold

å jeg er så lei av skole og eksamner!

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir så DEILIG med sommerferie!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Savner skole jeg....

Lurer på om jeg skal ta påbyggning allmen som privatist mens jeg går rundt hjemme...Har jo ikke stort annet å gjøre,og det er bedre en å sitte og skravle på nett....Eller spille spill,se på film osv...

Skrevet

åå jeg savner ikke skole, er uendelig lei!!!!!!!. skal bli såååå deilig med ett år uten lekser og eksamner! gleder meg helt sinnsykt! SKOLELEI!

men etter permisjon har jeg bare 2 år til på høgskole, så blir ferdig med 3 år på høgskole når jeg er 22 år:P skulle egentlig vært 21, men blir jo ett år forsinket pga permisjonen, men det er bare kjempekoslig. Så glad for at jeg får føde et barn jeg skal elske livet ut. Så, hvis det er en ting som får lov til å utsette skolegangen min, så er det mitt lille barn!

og ps. har jeg nevnt dette? JEG ER SKOLELEI!

Skrevet

Hehe,lov å være det....Nå har ikke jeg gått på noe skole på 3 år da, og har ombestemt meg litt i yrkesveiene.Så litt annet utgangspunkt for meg trur jeg... ;0)

Skrevet

jepp hehe:) gått på skole siden 1. klasse på barneskolen nå jeg.

6 år barneskole

3 år ungdomskole

3 år vgs

1 år høgskole

= 13 år i ett strekk! zzzzz! blir deilig med litt forandring.

Skrevet

hey:) så kjekt å sjå at vi ivertfall er to:) er drittlei selv, går siste året på høyskolen nå, blir utdanna sosionom i juni:) og akkurat nå holder jeg på med hjemmeeksamen, men d går så dårli, at jeg snart begynner å gråte..:(

menmen snart sommer heldivis;)

hva studerer du?

Skrevet

Her har du ei til som er skolelei :P Jeg har gått 4 årig videregående fordi jeg gikk idrett, startet så rett på psykologi hvor jeg gikk i to år, og er nå snart ferdig med 2 år av sosionom utdannelsen. Så 1 års permisjon er hjertelig velkommen her , for å si det mildt :) hehe.. skal bli utrolig godt med litt "fri"! (fra lekser og eksamen vertfall..) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...