>>>>>>m<<<<<< Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Har akkurat kastet opp -sånn typisk halsbrann-oppkast, stort sett bare magesyre, men på sluttten der kom det en del blod?! Kan dette tegne på noe magesår, tro? Har hatt trøbbel med den lukkeklaffen til magesekken siden ganske tidlig i svangerskapet. Huff, vet jeg må ringe lege, men håpet at det kanskje var noen som hadde noen lignende erfaringer å dele slik at jeg holder motet oppe til legekontoret åpner :-). Sikkert ikke noe farlig eller...?
Mamma mjaua Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 jeg har kastet opp blod før, siden magesekken var tom da jeg kastet opp, også har jeg kastet opp blod da jeg i en periode kastet opp mye (influensa), fordi halsen var så sår etter å ha kastet opp. kanskje det er noe av dette? jeg er ikke ekspert, men det er hvertfall min erfaring med å kaste opp blod:)
Gjest Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Har du fått snakket med legen? Hvordan gikk det?
Fjuolla Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Er litt usikker i og med at du har hatt trøbbel med magen tidligere.. men jeg kastet opp i forrige å da kom det litt blod, ble litt skeptisk der og da, men jeg fant ut at det nok bare et blodkar i slimhinnene som brast, det kommer av kraftige brekninger! sikkert greit å dra til legen i ditt tilfelle ja, men går nok bra ska du se: )
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 15. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2008 Hei. Joda fikk snakket med legekontoret i stad og det var visst "vanlig" når man er plaget med sterk halsbrann og en løs klaff, hehe...Ingen fare! Huff, blir jo litt bekymra når jeg ser blod. Jeg skulle uansett ned på sjekk i dag, så da tar de vel noen prøver og sånt, men det er nok ikke noe å bry seg om. Ja, ja, vi skal jammen utstå mye rart :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå