Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Jenta vår hylskriker ofte på kveldstid pga at det er tenner på gang... hun har iallefall de fleste tegn på det... sikler mye, masse spytt generelt, prøver å bite av seg hånda, vrir på hodet i frustrasjon over at det klør/gjør vondt, tygger på smokk og flaske tuten!! Så vi har 2 kvelder på rad gitt henne en stikkpille med paracet og hun har roet seg etterhvert... Det er iorden det??
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 bare ikke gjør det til en vane å gi tbl hver kveld, men er i gale å ha gitt tbl 2 dager
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 men er IKKE gale å gi tbl 2 dager på rad, mente jeg =)
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Men har dere prøvd dentinox eller hvordan det skrives. Har hatt veldig nytte av den her i huset. Funker med en gang! Men vet ikke hvor godt den funker om det er veldig vondt da. Kanskje en kombinasjon?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Denne dentinoxen funker på dagtid sammen med vugging, men til kvelds så er det vel verre press... Aner ikke jeg, men vet jo med meg selv at jeg blir dårligere/verre på kveld enn på dagtid... så kanskje hun har det også slik! Hun på apoteket mente paracet ikk eer vanedannende og at så lenge man holdte seg til doserings anbefalingene så var alt i skjønneste orden! Flere som har synspunkter??
Gunda Gråtass Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Tror det går helt fint å gi en tablett hvis barnet tydelig har vondt. Jeg ga tulla mi en stikkpille en kveld hun gråt hysterisk over noe som så ut til å være tannfrembrudd..hun hadde ihvertfallveldig vondt en al annen plass. Etter hun fikk tabl ble det bedre, og hun fikk til å sove.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Jeg ville ikke gjort det, for det er så vanskelig å vite om det faktisk er tennene som kommer. Jeg er andregangsmor, likevel gikk det minst 2 måneder fra første gang jeg trodde tennene var på vei (pga alle de typiske symptomene) til tennene faktisk dukket opp. Det at hun roer seg etterhvert kan jo bare vært at hun blir sliten og sovner, det behøver ikke å være effekten av paraceten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå