pyret&jeg+spire Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Jeg har fått streptokokker (eller hvordan det skrives...) for første gang og har så innmari vondt når jeg svelger, våkna av at det gjør vondt... føles som om jeg svelger den ene mandelen. Er det vanlig?
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Japp, det er vanlig. Du må få deg noe medisiner! (om du ikke alt har fått det, selvfølgelig)
pyret&jeg+spire Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 Isj... Fikk ikke hentet ut resepten i dag, men det blir det første jeg gjør i morgen, for dette er jammen vondt og ubehagelig!! Takk for svar
86frøken & lille krapyl Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Uff.. Stakkars deg! Får håpe det blir bedre når du får medisiner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå