Gå til innhold

Når man tar tiden mellom riene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det da fra en rie slutter til neste begynner?

Vet det er et dumt spm... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, iallefall gjorde jeg det ;) hehe

Skrevet

Jeg og tok tiden fra rien var over til den neste startet...jammen ikke rart de var tette fra første stund:-)

Skrevet

Hehe, da vet jeg det til neste gang!! :o)

Hadde ikke så mye å si, for riene var der omtrent hele tiden den første tiden.

Når jeg kom i ambulansen etterpå så var det ikke et minutts ro å få i det hele tatt! ;o)

Skrevet

Har egentlig aldri gjort det, for eg hadde dårlige rier. Men det er jo tida MELLOM riene, så då må det vere frå den eine sluttar til en andre begynner:)

Det er ikkje menssyklusen du tar tida på;)

Skrevet

Nei, det er fra en begynner til neste begynner. Bare spør jordmor.

Skrevet

Jeg dytter litt på denne jeg! Tydeligvis ikke alle som vet..

Kanskje det ikke var så dumt spm alikevel! :)

Skrevet

Greit å lese og finne ut ting som dette før fødselen er i gang da. Dette står i ALLE bøker om svangerskap og fødsel, i alle brosjyrer og alle helsesøstre sier det hvis man tar seg bryet med å spørre dem: fra en rie begynner til neste begynner.

Er det virkelig damer som ikke har lest/spurt seg opp på fødselen før de er i gang? Smart da ;-)

Skrevet

"The most famous Ludder" Er det virkelig nødvendig å være så frekk hele tiden? Har sett meg ganske lei av at du ikke klarer å svare på en eneste tråd uten å være spydig, frekk og nedlatende! Er det virkelig så vanskelig å være høflig å grei mot folk?

Eller er du rett og slett bare misunnelig på alle andre mennesker, og reagerer med å prøve å trykke andre ned???

Skjønner virkelig ikke hva du gjør her inne når du ikke kan oppføre deg som normalt folk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...