Gå til innhold

Veer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naa sitter jeg her med veer da... Ca. 6min mellom hver, og de varer i ca 40sek. Tror dette blir en laaaaaaaaaang natt ja! Er saa redd for at de bare skal bli borte igjen, saa jeg blir nesten litt glad for hver gang de kommer :) Gjör litt vondt da.. Men, jeg er KLAR for aa föde naa!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen andre som er oppe paa denne tiden da?

Skrevet

åh heldige deg!! satser på det ikke gir seg da!! masse masse lykke til! eg blir så sjalu hehe

Skrevet

Naar har du termin da? Og hva gjör du oppe saa sent :) Jeg har egentlig paa söndag. Haaper virkelig at det ikke gir seg...

Skrevet

har ikke termin før 10.mai jeg, men venter i spenning;) ja du kan si hva jeg gjør oppe så sent hihi får rett å slett ikke sove lenger, og itillegg venter jeg på sambo skal komme hjem fra jobb. du får prøve å holde deg litt i aktivitet så det ikke gir seg!

Skrevet

10. mai er jo ikke saa lenge til det heller! Lykke til :) Jeg skal ta et bad naa, og se om veene kommer litt tettere (eller om de blir borte!).

Skrevet

Da er vi to!

2. natta jeg har rier, i går kom de med 6 minutters mellomrom, og varte mellom 40-60 sekunder. Tok en laang dusj, og etter det dabbet de av! :o(

Nå har jeg rier igjen, men de kommer ikke så tett!

Blir nok enda en natt med falsk alarm her ja! :o(

Hååper dine bare kommer oftere, og blir verre og verre da! ;o)

Du får holde oss oppdatert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...