råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 sitter nå her og kjeder meg litt ja!!!! og veeeeeeeldig trøtt!
Northernlights Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Jeg er kjempeglad for at jeg ikke jobber nattvakter mer =o) Savner det ikke i det hele tatt. Gjort det lenge? Jeg har vært hjemmeværende siden august i fjor. Men før det jobbet jeg 4 år natta, og 5 år før det,jobba jeg kveldsskift. Synes lønna var OK, men det sleit fælt på kroppen min, Jeg ble utbrent av det,og strever enda...
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 uff da.....det hørtes ikke bra ut. Har jobba natt i ca.1 år nå. men kjenner det er tyngre nå når jeg er gravid. før det jobba jeg dag og kvelder med litt natt innimellom. akkurat nå passer det veldig fint å jobbe natt for oss. da jeg får flere kvelder hjemme sammen med mann og datteren vår. men kjenner det skal bli deilig å gå ut i permisjon 1 år:)
Northernlights Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Jeg gikk gravid med sistemann mens jeg jobba netter,og det var knalltøft...du har virkelig min fulle sympati! Jeg fikk ikke mer enn ti ukers permisjon, og det skjedde etter at jeg fikk svangerskapsforgiftning,så jeg tror det har mye å gjøre med at jeg ble utbrent. Ikke nok hvile etter fødselen, pluss at han fikk kolikk. Håper du ikke jobber fulltid =o)
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 15. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2008 Nei jobber 50% og det er mer enn nok akkurat nå! 10 ukers permisjon ja......vi har det fint her i Norge:) flott å få 1 års permisjon. men har enda mange uker igjen på jobb. er ikke mer enn 27 uker på vei. men men.....har jo krav på tilrettelegging viss jeg har behov for det. heldigvis er det ganske så rolig her på huset på nettene. men da kan en jo fort bli for trøtt også! men men.....om 4 timer ligger jeg forhåpentligvis og sover søtt i sengen min. ivertfall for en liten stund. helt til jeg må opp på do igjen:) hahahah.......noe med alt:)
Northernlights Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Jeg jobbet også deltidsstilling, men sjefen fant ut at jeg var lettest å spørre om ekstravakter...så jeg var nok for snill. Ikke sov jeg godt på dagtid heller. Nei,savner det ikke ;o) Men hvem vet, kanskje tar jeg nattjobb igjen? Men aldri ALDRI fulltid! Klarer ikke engang tanken. Har du mye å gjøre? Jeg jobbet i et akuttmottak,og det var sjeldent helt stille der.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 15. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. april 2008 her er det fint lite å gjøre. vi går inn 1 gang i timen og sjekker de osm sover. så sånn sett er det fin jobb. men så hender det jo at det er litt epileptisk aktivitet. har noen alarmer og monitorer vi må passe på. Jeg tror nok at jeg kommer til å fortsette i denne jobben . greit å kombinere med familieliv så lenge vi har bhg.plass:)
Northernlights Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Hvis det er en rolig jobb,og den betaler seg,så har du det som plommen i egget etter at ungene blir litt større. =o) Trenger jo aldri tenke på at du ikke er der når de kommer hjem fra skolen.
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 15. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. april 2008 måtte bare lese den spøkelsestråden din!! ja jobben er gull verdt i og med at jeg får så mye tid med familien!!!
Northernlights Skrevet 15. april 2008 #10 Skrevet 15. april 2008 Nei,det er slett ikke så dumt med nattjobbing, så lenge kroppen tåler det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå