LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Vanligvis sitter jeg bare her til jeg mååå stupe i seng, gjerne så alt for sent. Så tenkte å gjøre noe nytt. Om jeg sier at nå skal LisseUmma sove og nattinatt, så må jeg vel komme meg i seng, for jeg kan vel ikke sitte her å lyve til folk vel? Så derfor: natta alle sammen, håper dere får en finfin natt! :-)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 14. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2008 Jah..ehh, du også! :-) *tusler*
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 14. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2008 Hihi, du og.! Shitt, nå mååå jeg gå ass...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Hehe, nåde deg om du venter på å se om jeg svarer altså... hihih Det er SÅÅ typisk meg, og samtidig svare på noen andre i samme slengen, og plutselig er klokken... JA, mye..!! *ikke svar på denne da* hahah
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 14. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2008 Skal...skal ikke....skal! Nei pokker, der passerte klokka ett, om jeg forter meg i seng blir det muuuligens 6 timer på øyet. Ukesrekord faktisk. Så skal prøve. :-p Sånn, nå går jeg, lover,skal ikke lyve mer for dere! :-) Natta!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 Hehehe Nå håper jeg virkelig at du ikke svarer på nytt, da stoler ikke jeg mer på deg iallefall... GOD NATT!!! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå