2prinsesserogbim Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 for dere som kan dette med livmortappen og har vert gravid.. hvordan var deres?? for dere som leste mitt innlegg om småblødning med slim, dette er over siden fredag. kjente på livmortappen nå. og den er høyt oppe, hard (men også kanskje litt myk utenpå), jeg klarer nestn ikke nå den og kjenne skikkelig om den er lukket, den er bakovervendt... viss jeg skulle vert gravid nå så hadde det vert topp, da slipper jeg vel kanskje å operere vekk cyster og gå på hormonkur for PCO.. det hadde vert toppers, men det er vel sikkert ikke noe her denn pp heller..
Skatt i magen :) Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 denne mnd så var min livmortapp veldig rar. etter EL var den lukket, men noen dager før ikm så åpnet den seg litt.. ikke kjent på den de siste dagene fordi jeg fikk en liten blødning som, jeg trodde var starten på mensen. men den startet aldri for fult testet positivt i går, er idag 5 uker på vei :) i går hadde jeg lsitt blodig utflod, men det har helt stoppet idag så jeg tror nok bare det er livmoren som strekker seg, for det murrer fælt jeg tror du e rgravid jeg!! sender MASSE babystøv til deg!!! lykke til!!
2prinsesserogbim Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 å jeg håper så inderlig... har ikke brukt prevansjon på over et år, og det hadde vert så gøy om jeg er gravid nå... pleier liksom ha lange sykluser i det siste. men så blødde jeg liksom litt på dag 21 og var av og på i noen dager, litt slim litt blod... helt merkeli. det kjennes ut som om livmortappen er godt lukket, det er vanskelig å si sånn 100% siden jeg ikke når den så godt. men har ikke kjent den sånn før. jeg har også hatt luft i magen stikkinger i underlivet, rar følelse i skjeden, ømme bryster (men det har jeg også ved mens og el.) TRØTT sliten men er så redd for å tro.. jeg vil ikke bli skuffet enda en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå