Gå til innhold

Imorgen skal jeg kjøpe graviditetstest...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg er så redd den blir negativ:/

Ikke bare for å få et neg resultat, men fordi me Daniel fikk jeg neg først. Testa meg når jeg var ca 8-9uker på vei, hos legen.

Det var jo derfor jeg ikke fant ut at jeg var gravid før jeg var 16uker på vei, fordi jeg fikk andre diagnoser.. (de mente jeg hadde eggløsningscyster, men var noooe helt annet.

Imrg er 5.dagen over mens..

Også har jeg jo også uregelmessig mens, bedret seg i januar og vært presis. Men ikke nå.. Denne mnd som vi er blitt prøvere...

Hehe, hufff... :)

*gruer-meg*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til, men du har da steike flaks blir du gravid på første forsøk ,0)

Skrevet

Haha, ja.. Men skulle ikke blitt gravid me krabaten jeg har heller;)

Skrevet

Lykke til ;) reka i magen satt på første forsøk hehe,, prøvde bare en gang i den syklusen også for jeg var syk,, snakk om å være fruktbar!

Legen min mente at det statistisk sett er mange flere unge jenter som får det til på første forsøk, så du har oddsen med deg hvertfall ;)

Skrevet

Hahah, jeg også var syk:p

Fint å vite at oddsen er med meg ;)

Skrevet

Har du fått deg type gratulere. Har bare tittet innom her til tider. Sist jeg så deg var du alenemor bodde hos mor og far. Håper du har funnet den rette.

Skrevet

Hehehe, tuusen hjertelig takk for det :o)

Har vært sammen med han i snart 2år, Daniel var 3mnd når jeg ble sammen med han.

Men jeg bodde i Åfjord og han i Oslo. Han jobbet mye og jeg gikk på skole.

Jeg sa det ikke til noen her på dib at jeg var sammen med noen på grunn av at det var et avstandsforhold.

Kan fort bli mye kluss med det, så valgte å holde det for meg selv.

Så flyttet han til et annet sted og begynte i en annen jobb og det ble enda lenger før vi kunne flytte sammen.

Men, endelig så tok vi valget og... Endelig er vi samboere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...