Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp* Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 BLir så kvalm av alt jeg spiser og kaster nesten opp.. går rundt og brekker meg.. ekkelt.. noe som hjelper ?
Gjest Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 postafen reisesyke piller var det eneste som hjalp meg da jeg var gravid.Pleier å bruke det får vi omgangssyke også i huset..
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp* Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 er ikke gravid :-) har ikke noe reisesyketabletter
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Allerede gravid?o.O Da er det mange tips på svangerskapskvalmeforumet på bim. Kan du forresten si hei til meg på msn?
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp* Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Nei, er ikke gravid dessverre :-( sier hei med en gang!
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp* Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 har ikke og jeg som hadde så himmelsk middag
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp* Skrevet 15. april 2008 #10 Skrevet 15. april 2008 hjalp å sove noen timer.. er jævlig kvalm igjen nå da
Turtelduen Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 Eh... Sikker på at du ikke er gravid?!?! På meg hjalp ingefærtabletter... De som er beregnet for gravide. Men tror de hjelper for andre også. Ingefær skal hjelpe mot kvalme generelt... http://943242.shop09.dandomain.dk/shop/urizal-ingefaer-250-317p.html Disse. Men om du ikke er gravid ville jeg kjøpt de som er ekstra sterke.
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp* Skrevet 15. april 2008 #12 Skrevet 15. april 2008 ja er bombesikker på at jeg ikke er det altså . er bare faen så kvalm. skikkelig ubehagelig :-( tar det langt tidå få tilsendt? kan jeg kjøpe det på helsekosten her hvor jeg bor? blæh jævla kvalme, våknet 05 og har vært kvalm siden
Fire småtroll Skrevet 15. april 2008 #13 Skrevet 15. april 2008 Ingefærtabletter har de på apoteket (sammen med reisesyketabletter) og på helsekosten. Så det skulle være greit for deg å få tak i nå i dag. Synes det hjelper litt med Farris også jeg da...
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp* Skrevet 15. april 2008 #14 Skrevet 15. april 2008 Ja, får bare dra ned til byen etterpå. Frister skikkelig lite siden jeg er så kvalm men jeg må jo ut uansett idag.-.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. april 2008 #15 Skrevet 15. april 2008 Hva gjør deg så sikker på det om jeg kan spørre?? hehehe )
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 15. april 2008 #16 Skrevet 15. april 2008 Tjah, sjekk nicket mitt? ;-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. april 2008 #17 Skrevet 15. april 2008 Åja.. Kjipt!!!! Lykke til denne gangen da )
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 15. april 2008 #18 Skrevet 15. april 2008 Jotakk ;o) Forventet egentlig ikke full klaff 1pp siden jeg har sykluser som varer alt fra 28-90dgr.. hehe
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. april 2008 #19 Skrevet 15. april 2008 Ja, og der har du meg også gitt... :/ Venter på mensen ennå, men er heldigvis ikke kommet noe ) hehe Men klarer ikke helt å stole på at jeg er nærmere nå som mensen er 5dg over tiden. Har fått det regelmessig siden januar, men plutselig ikke nå. Heldigvis, men.. ALt kan skje;) Skal kjøpe graviditetstest idag tenker jeg. (når guttungen har våkna... Han sover såååå godt:p)
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 15. april 2008 #20 Skrevet 15. april 2008 Jeg vet helt ærlig talt ikke om det er mensen eller nestemensen jeg har nå, men jeg satser på at det er mensen så jeg kan fortsette prøvinga, hehe! Jeg hadde også regelmessig i januar til mars, sånn pluss minus fem dager. Stilig at du skal teste idag da. Hva tror du selv? Min bejbi sover også veldig godt.. hehe
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. april 2008 #21 Skrevet 15. april 2008 Hmmm....... Jeg tror jeg er gravid. Men jeg tror det bare er ønsket om gravid som overlapper all form for sunn fornuft, hehe;) Iallefall tror samboeren det, hehe
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 15. april 2008 #22 Skrevet 15. april 2008 Hahaha! :-) Da krysser jeg fingrene for deg i alle fall, så om du er gravid får du dobbeltkrysse for meg denne pp'en, hehe! .-D
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. april 2008 #23 Skrevet 15. april 2008 Nei... Det gjør jeg så alldeles ikke..!!! ¨ Jeg TREDOBBLER!!!!!!! ;o) hehe
Guttemamman:-) Skrevet 15. april 2008 #24 Skrevet 15. april 2008 Kanskje du har spist for mange sjokolefser til frokost!!! ;-) Kan bli kvalm av mindre he he....
Gjest Skrevet 15. april 2008 #25 Skrevet 15. april 2008 Det er jo varierende fra person til person, og omstendigheter da. For noen vil for lite søvn og ustabilt blodsukker påvirke kvalme. Med andre ord, nok søvn, nok væske og nok mat kan hjelpe. Er det et magevirus el er det nok lite som hjelper før du er bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå