Gå til innhold

Hva hjelper mot kvalme?


Anbefalte innlegg

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp*
Skrevet

BLir så kvalm av alt jeg spiser og kaster nesten opp.. går rundt og brekker meg.. ekkelt.. noe som hjelper ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

postafen reisesyke piller var det eneste som hjalp meg da jeg var gravid.Pleier å bruke det får vi omgangssyke også i huset..

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp*
Skrevet

er ikke gravid :-)

 

har ikke noe reisesyketabletter :(

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Allerede gravid?o.O Da er det mange tips på svangerskapskvalmeforumet på bim.

 

Kan du forresten si hei til meg på msn?

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp*
Skrevet

Nei, er ikke gravid dessverre :-( sier hei med en gang!

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp*
Skrevet

har ikke :( og jeg som hadde så himmelsk middag :(

Skrevet

Jeg har noen hundre mandeltrær.

Skrevet

Potetgull! Salt! :o)

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp*
Skrevet

hjalp å sove noen timer.. er jævlig kvalm igjen nå da :P

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp*
Skrevet

ja er bombesikker på at jeg ikke er det altså . er bare faen så kvalm. skikkelig ubehagelig :-(

 

tar det langt tidå få tilsendt? kan jeg kjøpe det på helsekosten her hvor jeg bor?

 

blæh jævla kvalme, våknet 05 og har vært kvalm siden

Skrevet

Ingefærtabletter har de på apoteket (sammen med reisesyketabletter) og på helsekosten. Så det skulle være greit for deg å få tak i nå i dag. Synes det hjelper litt med Farris også jeg da...

 

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp*
Skrevet

Ja, får bare dra ned til byen etterpå. Frister skikkelig lite siden jeg er så kvalm men jeg må jo ut uansett idag.-.

Skrevet

Hva gjør deg så sikker på det om jeg kan spørre?? hehehe :o)

 

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Tjah, sjekk nicket mitt? ;-)

Skrevet

Åja..

Kjipt!!!!

 

Lykke til denne gangen da :o)

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Jotakk ;o)

 

Forventet egentlig ikke full klaff 1pp siden jeg har sykluser som varer alt fra 28-90dgr.. hehe

Skrevet

Ja, og der har du meg også gitt... :/

 

Venter på mensen ennå, men er heldigvis ikke kommet noe :o)

hehe

 

Men klarer ikke helt å stole på at jeg er nærmere nå som mensen er 5dg over tiden.

Har fått det regelmessig siden januar, men plutselig ikke nå.

 

Heldigvis, men.. ALt kan skje;)

 

Skal kjøpe graviditetstest idag tenker jeg.

(når guttungen har våkna... Han sover såååå godt:p)

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Jeg vet helt ærlig talt ikke om det er mensen eller nestemensen jeg har nå, men jeg satser på at det er mensen så jeg kan fortsette prøvinga, hehe!

 

Jeg hadde også regelmessig i januar til mars, sånn pluss minus fem dager.

 

Stilig at du skal teste idag da. Hva tror du selv?

 

 

 

Min bejbi sover også veldig godt.. hehe

Skrevet

Hmmm.......

Jeg tror jeg er gravid. Men jeg tror det bare er ønsket om gravid som overlapper all form for sunn fornuft, hehe;)

 

Iallefall tror samboeren det, hehe ;)

 

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

Hahaha! :-)

 

Da krysser jeg fingrene for deg i alle fall, så om du er gravid får du dobbeltkrysse for meg denne pp'en, hehe! .-D

Skrevet

Nei... Det gjør jeg så alldeles ikke..!!! ¨

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg TREDOBBLER!!!!!!! ;o)

hehe :P

Skrevet

Kanskje du har spist for mange sjokolefser til frokost!!! ;-) Kan bli kvalm av mindre he he....

Skrevet

Det er jo varierende fra person til person, og omstendigheter da. For noen vil for lite søvn og ustabilt blodsukker påvirke kvalme. Med andre ord, nok søvn, nok væske og nok mat kan hjelpe. Er det et magevirus el er det nok lite som hjelper før du er bra.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...