♥Love is in the aiR♥ Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 HvordAN ER DEN NÅR DERE HAR DEN I LADEREN?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2008 Oki, da har jeg to valg=S 1. det SPØKER på rommet! eller... 2. vår funker ikke som den skal For når vi har den i laderen så gjør den ikke annet enn å stå å dure hele tiden! Slår seg ikke av et eneste minutt... Men med en gang vi tar den ut av laderen, så blir det stille... I går skremte driten livet av oss, når den spraket som en gal, med den høyeste av de høye lydene, uten at det var noe!!!! Tror jeg klikker snart. Flere som har den, og den funker normalt selvom den står i laderen? I såfall skal jeg bytte den i morgen! Grrrrrrrr
"husmor"med lille Nora Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 har du prøvd å bytte kanal? av og til hender det at vi må bytte kanal.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 vår funker som normalt når den står i laderen, er nok din som ikke funker som den skal, ellr det spøker hos deg
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 14. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2008 IKKE SI at det spøker da=S weeeee, det har jeg nemlig sagt siden vi flyttet inn!!!!! At det er noe med gangen og rommet vårt *shit* Bytte kanal har jeg gjort noen ganger, men det skjer hele tiden. Funker fint til vanlig (utenom i går da den nesten ga meg hjerteinfarkt), men med en gang den er i laderen, så står den og går hele tiden! Får håpe vi får byttet den da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå