Gå til innhold

Dere med SUPER NOVA babycall....


Anbefalte innlegg

Skrevet

HvordAN ER DEN NÅR DERE HAR DEN I LADEREN?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt vanlig..

Skrevet

Oki, da har jeg to valg=S

1. det SPØKER på rommet! eller...

2. vår funker ikke som den skal

 

 

For når vi har den i laderen så gjør den ikke annet enn å stå å dure hele tiden! Slår seg ikke av et eneste minutt... Men med en gang vi tar den ut av laderen, så blir det stille...

I går skremte driten livet av oss, når den spraket som en gal, med den høyeste av de høye lydene, uten at det var noe!!!! Tror jeg klikker snart.

 

Flere som har den, og den funker normalt selvom den står i laderen? I såfall skal jeg bytte den i morgen! Grrrrrrrr

Skrevet

har du prøvd å bytte kanal? av og til hender det at vi må bytte kanal.

Skrevet

vår funker som normalt når den står i laderen, er nok din som ikke funker som den skal, ellr det spøker hos deg :P

Skrevet

IKKE SI at det spøker da=S weeeee, det har jeg nemlig sagt siden vi flyttet inn!!!!! At det er noe med gangen og rommet vårt *shit*

 

Bytte kanal har jeg gjort noen ganger, men det skjer hele tiden. Funker fint til vanlig (utenom i går da den nesten ga meg hjerteinfarkt), men med en gang den er i laderen, så står den og går hele tiden! Får håpe vi får byttet den da....

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...