Olebrumma 4 barnsmor Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 jeg ahr nemlig vært en leser av Modne foreldre i et par år nå, og tenkte at det kanskje var på tide å gi seg til kjenne. Jeg er 43 år og bor i Akershus, i samme traktene som Tonetrollet, og har fire barn, to voksne på 24 og 20, som flyttet ut sist høst og som klarer seg bra, og to små på 4 år og 11 mnd. Man kan trygt si at jeg er både en ung mor og en voksen mor, jeg var 19 da første ble født og den siste er vel egentlig lett å regne ut = O ) Jeg er gift med brummemannen som er pappa til de siste to, og vi har det jevnt over godt sammen, ingenting er pefekt her i verden, men nå syns jeg perfekt er grusomt kjedelig........ Jeg har vært på DiB i over fem år egentlig, med noen nødvendige pauser, og legger inn et svar og to her og der, men jeg har nok vært svært dårlig til å legge inn selv er jeg redd. Iallefall, her er jeg, som bare ville si Hei ! alle dere trivelige,menneskelige DiB damer i den modne klassen (den beste klassen vel).
Gjest Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Heisann koselig med ett nytt "ansikt" :0) Velkommen skal du være !!!
Plutseliten :) Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Så flott at du titter frem Velkommen skal du være!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Så hyggelig at du endelig titter frem Olebrumma:-) Jeg føler at jeg kjenner deg litt, gjennom disse årene her og på bim. Jeg har to store på snart 15 og 20, og ei lita rosa på 2 år, og det er flere av oss her inne:-) Håper vi sees oftere da:-)
Maud Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Velkommen til den beste klassen ;-) Jeg er 39 og mor til tre, en på 8, en på to og et halvt og en på fem måneder. Maudmannen er et menneske med gode og dårlige sider, men heldigvis er selv de sidene som andre oppfatter som dårlige til å leve med for meg :-D
coscos Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Hei! Og velkommen inn hit. Synes jeg kjenner igjen ditt nick fra BIM (minus "4 barnsmor")? Jeg forflyttet meg over hit til DiB etter at lille M ble født i slutten av april i fjor, så han er på samme alder med din minstemann. Bor også i Akershus, er 36 år, gift og skal være hjemme til august, da jeg begynner i ny jobb. Håper å se mer til deg her inne!
Olebrumma 4 barnsmor Skrevet 15. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. april 2008 Takk,takk for koselige hilsener... ja det stemmer, begynte å være på Bim i 2003 da jeg ventet snuppa på nå 4, lange gravide dager ble kortere med Bim husker jeg, etterhvert kom jeg over hit til DiB, men har ikke vært veldig aktiv forsi jeg synes endel av debattsidene her er litt "aggressive", men etter mye smuglesing her på Modne kom jeg ut av skapet. Og har man kommet ut av det så får man bli her ute, håper jeg har noe å bidra med, godt humør har jeg iallefall.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. april 2008 #9 Skrevet 15. april 2008 Godt humør hjelper godt det:-) Det har jeg også!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. april 2008 #10 Skrevet 15. april 2008 Hei og velkommen til oss. Alltid fint med nye i klassen........ Selv er jeg 38 år og en av de kjedelige her inne:o) Startet sent men godt og har to gutter på snart 6 og 2. Og den aller største gutten, er mannen min på ..........ikke si det til noen, men han blir 40 til sommeren:o) Jeg bor der hvor de senket Blücher.
tebekaa Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 Hei Olebrumma 4 barnsmor:-) Så koselig at du kommer inn og hilser så pent! Jeg tror faktisk at jeg bare snek meg forsiktig inn her i vinter en gang jeg. Uten å si et pip;-) Og litt usikker på om det var plass til en til... Jeg er 39 år (enn så lenge...) har 3 superflotte jenter på 12, 10 og 0,5. Bor også i Akershus, i skogkanten, med mann, barn og hund (også kalt kalven). Har permisjon til en gang i oktober tror jeg. Leeeenge til! Har funnet ut at dette er et supert sted å være, med mange reflekterte og gode modne mammaer som er kjempeflinke til å støtte og heie på hverandre. Fint med et forum for oss som har levd en stund og opplevd litt av både godt og vondt. Blir liksom litt større takhøyde av slikt, og en felles forståelse av at livet ikke er sort/hvitt.
dritgrei hei hei! Skrevet 15. april 2008 #12 Skrevet 15. april 2008 hei du, jeg ser du er en kjenning av noen her, så da vet du i alle fall litt om hvem som henger her... velkommen hit :-) Jeg er en av ungfolene med mine 30 år ... men jeg har da klart å leve livet på en sånn måte at erfaringer og lærdom har festet seg i meg også... jeg er gift med en innmari fin fyr, treigere enn snegler av og til, men akk så flott en kar! Jeg krangler han er stille, jeg roper, han smiler... jeg rydder han roter, jeg klager han trøster.... vi har snart tre barn, hvor den eldste er min lykke fra en tidligere forbipassering for i overkant av 7 år siden, nr to er ei lita jente sint som ei fele og blid som ei sol... hun er snart to, også sitter jeg trygt og godt i sofaen hele dgaen med liten tass i magen. kos deg her inne, og ha en fin dag! klem fra
Trollmora Skrevet 15. april 2008 #13 Skrevet 15. april 2008 Velkommen hit ) Noen er her ofte - noen litt mindre. Fellesen er hygge, heiing, latter, gråt, stor takhøyde og romslighet. Trives veldig godt her, selv om det til tider er vanskelig for Tårnfrid å leke hele tiden.
solkrem Skrevet 15. april 2008 #14 Skrevet 15. april 2008 Heihei - solkrem her:) Slenger meg på trollmora sin beskrivelse!!!!! Vi er nettopp blitt 4 - som er dobbelt så mye som 3:)) Jeg går i ammetåke og føderus, og lever i min egen verden.... Velkommen skal du være!
Ronja65 Skrevet 15. april 2008 #15 Skrevet 15. april 2008 Koselig at du har kommet ut av skapet:-) Selv er jeg 43 og mamma til 4. Som er 18.16.12 og 2 år. Den minste har jeg sammen med min "min nye" samboer:-). Vi er begge utlenninger i Norge..(Sverige og Danmark:-). Samboer er en gammel ungkar, men har anpasset seg til famileliv med tre bonusbarn helt strålende. Visst merker jeg noen ganger at han er en gammel ungkar:-).. men stort sett så går det fint:-)))
Karomamma Skrevet 16. april 2008 #16 Skrevet 16. april 2008 Velkommen hit! Jeg synes også jeg har sett "navnet" ditt før Jeg er 42, gift med Karopappa og vi er foreldre til morsomme lille Karosnuppa som snart er 3 år (gurimalla, så fort tida går da...) Vi bor omtrent midt i Oslo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå