Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Hei Hører noen snakker om 2-års kontroll på helsestasjonen. Skal de det? Min sønn ble to år for tre mnd siden, men har ikke fått innkalling ennå. Jeg var ikke sikker på om det var noe 2-års sjekk, jeg. Kanskje jeg burde ringe å høre om de har glemt "oss" :-)
sveis Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Mulig det er forskjellig fra kommune til kommune. Det er jo ingen vaksiner på den kontrollen, og tror kanskje det kun er de kontrollene med vaksiner som er likt overalt.
*Magic* Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Vi har vært på 2-års kontroll i alle fall. Er på sjekk hos både helsesøster og lege. Hadde jeg vært deg så ville jeg ha kontaktet HS selv;) I vårt tilfelle så satt jeg opp time da jeg var på HS med minste mann, og fikk samkjørt 6 ukers kontrollen på den "lille" og 2 års kontrollen på den "store" slik at jeg slapp å dra ditt 2 ganger. Helsesøster hadde også et brev med innkallelse til 2 års kontroll som skulle sendes, men da fikk jeg det samtidig.
BettyBoob Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 i min bydel i oslo er de så forsinket at det blir 2,5 års kontroll....jeg ringte og sjekket.
@nemone Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Vi fikk brev i posten med innkalling til 2årskontroll, kun helsesøster. Tror det varierer fra kommune til kommune. Gjorde egentlig ingenting, bare gikk gjennom at utviklingen var som den skulle. Fikk et skjema hvor vi skulle krysse av hva 2åringen kunne på forhånd og gikk gjennom det med HS.
reserbolla - mamma til 2 Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 jeg ringte og sjekket og fikk beskjed om at vi blir innkalt til 2,5-års kontroll..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå