Gå til innhold

Har dere med urinprøve til ul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Husker ikke hva jeg gjorde sist sv.skap. Skal møte med full blære, men kan ikke holde meg til klokka ni med å gå på do..... Uff gruer meg så fælt. Har aldri grudd meg til UL før, men nå er det skikkelig skummelt. Er så redd for at de skal finne noe galt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg har aldri hørt om noen som har med urinprøve på UL, de skjekker ikke urinen der.

Skrevet

Nei,det har jeg aldri hatt.

Skrevet

Nei, du skal ikke ha det med til UL-undersøkelsen. Dersom du er med i Mor&Barn-undersøkelsen blir du bedt om å avlevere urinprøve på egne glass etter UL'en, de tar ikke imot det du har med deg.

Skrevet

som de andre sier, nei, du skal ikke ta med urinprøve.

skjønner hvordan du har det! jeg gledet meg enormt mye til UL og jublet da jeg fikk vite datoen, og gråt av glede, men dagen etter var jeg kjempenervøs (dagen vi skulle til UL), i tilfelle de fant noe feil (sykehuset glemte å sende meg papierer, så vi ringte å spurte etter timen, og de ga oss time dagen etter). begynte å gråte av redsel den dagen vi skulle til UL (hormonene løper løpsk:P). Jeg var kjempenervøs, og turte omtrent ikke å dra. men samboeren min trøstet meg og roet meg ned.

heldigvis var alt perfekt, og terminen ble flyttet 8 dager frem. jeg tipper at alt går kjempefint med deg, men skjønner at du er redd, for det var jeg selv, selvom det ikke var NOEN grunn. vi er jo så hormonelle av oss og redde for noe er iveien med baby.

lykke til, dette kommer til å gå supert:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...