Gå til innhold

Hikking og leie (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det dunket rytmisk helt nederst i magen min i sikkert en time. Begynner å bli litt ubehaglig.. Hvor lenge er det vanlig at babyen ligger å hikker da? Ikke holdt på så lenge før! Er 30+5. Siden det kjennes så langt ned i magen, betyr det at babyen ligger med hodet ned? kan virke logisk, for de siste 2-3 dagene har det vært veldig mye harde spark opp mot ribbeina mine høyre side, akkurat samme sted hele tiden. Noen med peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke, men kan si at jeg har hatt det samme med min mini nå i ca tre uker. Er 30+2 nå da, tenkte å spørre JM om dette neste gang jeg skal til henne. Kjenner at det har blitt press på bekkenet (tror jeg) foran med skambeinet og i nedre del av korsryggen. Føler noe er på vei nedover....presser en del. Men synest dette var tidlig, iforhold til hvor langt andre er kommet i svangerskapet. Og merker han strekker seg mot mellomgulvet, da jeg må gi etter å strekke meg opp for å gi plass.... off...bare dette ikke blir en kjempe baby.

Skrevet

jeg har ikke kjent så veldig ofte hikking. men kjente i helgen. og da kjente jeg det helt øverst i magen.. og det stemmer nok sikkert at man kjenner det der hodet er..for min lille prins ligger med rumpen ned....;( er 37+5 i dag

Skrevet

Kan jo legge til at hikkingen kjennes rett over skambeinet på venstre side, og så dunker det oppe til høyre/mellomgulvet etterpå. Helt sikkert beina der ja. Kjekt å finne ut hvor han ligger da... Han har på begge UL ligget med hode ned, og det kan jeg med 90% sikkerhet si at han gjør enda.

Skrevet

Å en ting til....

Han hikker ca 3 ganger om dagen, og det varer mellom 5-10 min hver gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...