Gjest Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Den begynner å blir såpass stor at det er vanskelig å holde graviditeten skjult. Mange som har spurt... Ikke at det er noe krise, er bare så overrasket over at magen kom så tidlig! Er det vanlig, eller? Den er større om kveldene. Har lest man kan bli litt oppblåst, men såå mye? Andre som har det sånn?
mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 det er hvist ganske normalt å bli oppblåst! ei vennine av meg var det å over natta forsvant magen...nå har hun ingenting å er rundt 17 uker på vei..
Lotta med novembergutt Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Det er nok bare luft ja Livmoren kommer ikke over skambeinet før i uke 12-14, så det er ikke selve spiren og livmoren som buler ut enda
Gjest Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Ja, skjønner at det er luft...men hadde ikke anelse om at det kunne bli så stor mage av det liksom, hehe Gleder meg til magen kommer på 'ordentlig'
smokke Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 jeg er 9+3 og har litt "mage" ! Det er ubehagelig og ha på dongribuksene mine..så nå går jeg i joggebokse:) Jeg er ganske mager, så legen sa at d koms til og synes fort på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå