Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 ..må streker på EL-testen være sterkere enn "kontrollstreken"? Eller kan jeg fortsatt ha hatt EL om den streken var svakere? Hadde to dager der EL testene var svake, men positiv. Så gikk det over.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Nei, de skal være sterkere, men mange har problemer med de testene. Selv har jeg aldri testet pos. med dem, ennå jeg vet jeg har hatt EL. Kjøp digital i steden. Mye lettere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå