Gå til innhold

Gravid med prolaps i ryggen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært eller er det?

 

Vi tenkte å begynne på 2. pp denne mnd. etter TR 10.04. I dag henviste kiropraktor meg til MR røntgen pga mistanke om mulig prolaps. Vet jeg må vente med prøving til ihvertfall MR røngen er unnagjort. Forhåpentlig får jeg time før EL som er ca. 22. april...

 

Men så var det dette med hva kroppen kan tåle da... Ønske om baby nr. 3 er sterkt nesten "koste hva det koste vil". Men jeg vil jo være tilstede for de guttene jeg har også. Ikke lett dette. Har en på snart 2 år og en på snart 10 år. Må legge til at generelt dårlig helse ikke tar knekken på min positive innstilling til livet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter med veldig dårlig rygg,har prolaps og scoliose.har ryggoperert 2 ganger for scoliosen.

Så jeg er også veldig spent på hvordan det vil gå når jeg blir gravid.

Mamma har prolaps,og hun fikk 2 jenter for noen år siden(attpåklatter:)

Og hun ble helt fin i ryggen når hun gikk gravid,hun sa det var bedre å gå gravid en sånn hun var til vanlig.

Smertene kom mere tilbake etter fødselen,men svangerskapet gikk veldig fint:)

Skrevet

Flere som plages med ryggen til vanlig, opplever at ryggen er mye bedre under graviditeten enn ellers.

 

Men selvfølgelig, det kommer helt sikkert ann på hvor ille ryggplagene er.

Skrevet

Det er fint å høre at andre tør prøve. Jeg har også scoliose, men har aldri vært operert. Evt.prolaps er ikke påvist enda. Jeg har hypermobile ledd og fibromyalgi siden barndommen.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...