trompetisten Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Etter å ha vært arb.ledig leeeeenge, fikk jeg til slutt jobb på en butikk via Manpower. En jobb er faktisk mye bedre enn ingen jobb. Men jeg har jo fortsatt å søke jobber som er mer "meg". Så i dag, etter nærmere 1 år - så får jeg komme på to jobbintervjuer på fredag - en jobb som jeg har veldig lyst på, og som er midt i blinken i forhold til utdannelsen innen prosjektstyring, den andre som butikksjef for en liten nær butikk. merkelig
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 var/er i samme situasjon selv. Hadde gått arb ledig i lang tid, med bare faste helger. Så fikk jeg tilbud om et vikariat som jeg selvfølgelig sa ja til. Jeg hadde jo ikke noe annet. Og like etterpå fikk jeg tilbud om et annet 46%vikariat som er midt i blinken i forhold til utdannelsen min, og videre jobbmuligheter. Kunne ikke si nei der heller, så nå jobber jeg 120% Heldigvis bare til juni jeg har den ene jobben. Og til august jeg har den andre jobben, men det vikariatet går jeg utifra at blir forlenget.
Gjest Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Samme skjedde med meg hehe søkte uten å få napp leeenge, plutselig fikk jeg komme på mange intervjuer og til slutt satt jeg med 4 jobbtilbud(!!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå