Gå til innhold

til dere med to tette

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en jente på 14mnd og skal ha neste nå i juni, sliter veldig med mye nedpress og har mye vondt i magen..... flere som har det/ hatt det slik? føler babyen snart kommer ut, er dette normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta mi er 14 mnd og eg har mye vondt ..babyen kommer august/sept...

Skrevet

Vi har en gutt som bli 1 år i morgen (15.april) :), og venter gutt nr 2 i slutten av mai.

Jeg også sliter mye med nedpress og har mye masrier/kynnere som kan være veldig vonde. Åja, det kan ofte føles som den er på vei ut. Hehe, men den får holde seg der inne ihvertfall 3-4 uker til:)

Det kan være att det er tette svangerskap ( det sa ihvertfall jordmoren til meg). Så da er det vel helt normalt da:)

Skrevet

Det er 20 mnd mellom nummer en og to. Husker ikke om jeg hadde mye av det da. Blir 2 år og 10 mnd mellom to og tre, så de er ikke tett. Men jeg har kontaktet jordmor på sykehuset ett par ganger pga sterke kynner som jeg har veldig mye av. Og jeg føler ar han synker lengere ned. Var til sjekk senest i går:) Var ikke noe på gang, men fikk beskjed om at det er vanlig å få mer og mer kynnere for hvert svangerskap. Ta kontakt med jordmor hvis du er bekymret. Jeg har termin 28.06:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...