tali Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 skal kjøpe sko til sønnen min i morgen!!! jeg vil at han skal ha de geox skoene, de puster å er vist så fine:) problemet da er at skoene ikke har noe særlig støtte for ankelen, å dette er jo de første gå skoene hans... jeg tenker at det tross alt går mot sommer nå å at jeg derfor vil velge noen sko som puster fremfor støtte, fordi de vanlig 1 gangs skoene virker så tette å varme liksom.... sønnen min er 1 år å gå ikke helt selv ennå.... noen meninger?????
Gjest Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Kjøp to par sko i morgen du;) Ta med et par sånne gåsko også. Ponny har feks sandaler med støtte også, veldig gode. (men de er både litt små i str og litt smale de Ponnyskoene, bruk målesålen inni ) Det tar ikke så lang tid før de uten problem kan bruke andre sko, men helt i startfasen er det veldig greit med gåsko siden sålen også er enklere å gå med. Geox er litt avrundet i kantene og litt buet og jeg innbiller meg det vil være vanskeligere som startsko når han ikke er vant til det.
tali Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2008 takk for svar:)kan selvfølgelig kjøpe 2 par, men hva er egentlig kjanksen for å vokse ut av de...vokser de ikke fort ut av sko??føler meg veldig dum nå, men har aldri tenkt noe over sko å str før...hehe
Gjest Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Tjsaaa, velsa her hadde de første skoene i et par mnd. Kjøpte de litt store. Gå skoene kjøpte jeg med minst slingringsmonn dog, så de skulle være gode å gå i. Dersom du bekymrer deg for den biten, kjøp gåskoene så du har en knappe 0,5 cm til målesålekanten, da er de litt store og vil vare en liten stund, kjøp Geoxene en str eller så større så har han de hele sommer:)
tali Skrevet 14. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2008 takk takk... ble litt klokere nå) skal bli bra å få kjøpt noen ordntlige sko til prinsen:O)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Vent med skikkelige sko til han har gått noen uker. Foten endrer karakter når de kommer seg på beina. Og selv om skoene er sååå søte er set ikke sikkert de passer på foten. Så vent til han går, ta med ungen, prøv sko (husk de skal være myke og elastiske!) og la han gå litt i dem. aner ikke bevegeligheten på Geox men med den prisen er de uansett bortkasta penger for en så liten plugg, de passer max en mnd eller to, og det er ikke lange tida han har de på (i forhold til pustinga). Kjøp heller ettpar enkle sko, og ettpar sandaler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå