Gå til innhold

Gravide tross bruk av glidemiddel?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Dere som nå har blitt gravide, har dere blitt gravide tross bruk av glidemiddel?!?

- Til de av dere som har brukt det da!

Jeg fødte en datter for 3 år siden og før det hadde jeg ikke behov for glidemiddel, og ble dog gravid med en gang.

Nå behøver jeg glidemiddel, ikke enorme mengder, men litt...

Og graviditeten lar vente på seg litt. Ikke prøvd kjempelenge, er bare på 2. forsøket, men en håper jo at alt skal gå like raskt som sist!

Så leste jeg at glidemiddel kan hindre sædceller i å komme fram!

Men hvor stor betydning har dette egentlig?

Er det noen her som allikevel, tross bruk av glidemiddel som har blitt gravide?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har :) (tror jeg) ene dagen brukte litt spytt, andre dagen glidemiddel...

Skrevet

hehe, bruker glidemiddel og var ikke noe problem for meg;) spiren satt etter kun 3 måneder:)

Skrevet

Vi brukte glidemiddel og ble denne gangen gravide med en gang!

Lykke til!

Skrevet

Joda! Her ble vi gravide på første forsøk med glidemiddel. Var ikke oppmerksom på at det skulle være noe negativt, og brukte det derfor. Nå vet jeg ikke om det "gjorde susen", men sex hver dag fra mensens slutt til noen dager før mens, ga i hvertfall uttelling! (Kjente ikke eggløsningsdag.)

Skrevet

Det finnes et glidemiddel som heter Pre-seed, som skal være fertilitetvennlig. De har det på billigetester.no, men det koster en del mer enn vanlig glidemiddel og kommer i 6 engangspakninger. Men verdt et forsøk.... :o)

Skrevet

Jeg jobber selv et sted hvor man skal ha over gjennomsnitlig greie på blandt annet glidemiddel.

Glidemiddel hindrer ikke graviditet uansett mengde. Sædcellene finner veien frem uansett hvor mye eller lite du bruker :)

Det eneste som kan fungere noe preventivt (og skal ikke sees på som prevensjon) er spermdrepende middel. Dette er ikke glidemiddel, og noe man skal være veldig forsiktig med.

Forøvrig så kommer glidemiddel i all mulig form og farge med all mulig type vitaminer og mineraler. Når det er snakk om både å bli gravid og å unngå å bli det så anbefaler jeg på det sterkeste å prøve andre midler enn glidemiddel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...