Herkules Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Hei og hoi Jeg har ternmin 29 oktober og bim mener vel jeg først kan sette bena inn på 2. tri om 1 time og 20 min, men jeg mener nå jeg hører til her nå jeg da:) Jeg har vært på ul i dag og sett det nydelige knøttet Så helt perfekt ut. Nå puster jeg lettet ut og har tro på at dette skal gå veien!! Gleder meg til å være her på 2. tri og her er vi jo en stund også!
Ella78 m/ A&M Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Hjertelig velkommen! Tiden her inne går fortere enn man skulle tro... Lykke til videre!
Gjest Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Jeg har også termin 29 okt. Hva så du på ultralyden du var på nå? Jeg skal i slutten av mnd, da får jeg vel kanskje se om det er gutt eller jente hvis jeg er heldig..
*tornerose* Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Hei herkules og gratulerer med nytt trimester ) Ja her skal vi være lenge (er kun i uke 14 selv) ) Så da får vi holde hverandre med selskap og komme med gode råd og dele erfaringer :-)
tjorven75 Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Velkommen til deg ) var ikke du her i 06 også??
to guttegull Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Velkommen!! Så etter deg her i går, men det ser ut til at du snek deg inn etter at jeg tok kvelden! Så du skrev om UL inne på 1 tri også. Herlig å få bekreftet at noen er inni der! Og godt å høre at at står bra til!! Ha en fin dag!
Herkules Skrevet 15. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. april 2008 takker og takker:) Ja jeg var her i 06 også termin August 06 Husker deg Tjorven:) Ble mye smiling gitt:) Er så glad i dag tross migrene i gårkveld og i natt. Vi får holde hverandre med selskap her inne ja. Har på mamma bukse forførste gang i dag, men det er mest fordi jeg er så sjaber form at jeg ikke orket å kle meg pent(dress) ble olabukse med noe langt over så får jeg heller se litt groggy ut i dag Ha en strålende dag videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå