Tamline Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Tenkte på om vi kunne startet en tråd eller lignende om akkurat det? Kunne vært godt å prate med flere som har det sånn. Kanskje et eget forum der man kan være anonym? bare en tanke...
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Jeg har sosial angst å har hatt det i mange år. Føler meg veldig alene, så det var en veldig god idè! :-)
Tamline Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2008 Kan man få modde til å lage et forum? Hvordan gjør man det evt? Halloooo...kanskje det er en modde her nå? *rope-rope* Tenkte på msn også, men kanskje ikke alle som vil si hvem de er...
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Jeg har det i visse situasjoner, ja.
Arb.ledig husmor Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Ja, i nye situsasjoner og store forsamlinger...
Espoir Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Å, det fins kurs for å kurere dette. En jeg kjenner tok det, med utrolig effekt. Husker ikke hva hun dama heter som holder dem, men legger det inn hvis jeg kommer på det.
Tamline Skrevet 15. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. april 2008 Ja, blir veldig glad om du kommer på det:)
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 15. april 2008 #9 Skrevet 15. april 2008 Jeg tror jeg har det. Høres kanskje litt rart ut, men skreiv en tråd om det for noen dager siden. Burde kanskje få gått til legen, men veit ikke om jeg orker å gripe tak i det... kurs kunne vært noe!
Mamma til snart 4 Skrevet 15. april 2008 #10 Skrevet 15. april 2008 det jeg har vet jeg ikke helt hva jeg skal kalle, men etter jeg ble sammen med sambo eg etter tulla kom, så liker jeg ikke å gå ut sammen med han på fest, vil heller sitte hjemme en lørdagskveld, kjører vi en tur å han vil innom noen så sitter jeg heller i bilen eller ber han kjøre meg hjem, slik jeg kan gjøre andre ting. . . har vell kanskje en liten angst, men ikke noe som jeg føler breger meg enda. .
Gjest Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 Det fins et forum her som heter psykisk helse, det er sikkert flere her inne som kunne tenkt seg litt mer aktivitet der
Koseklompen Skrevet 15. april 2008 #12 Skrevet 15. april 2008 Har angst og sosial fobi Føler seg veldig alene og føler at det ikke er barebare å snakke med folk om det. Særlig hvis de ikke har opplevd det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå