lykkeni=) Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Vi har bestilt oss ferie til Thailand i sommer=) Noen som har vært i Thailand på sommeren?? i såfall hvordan var været??
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 åå det hørtes deilig ut:) var i thailand i jula jeg, og lengter tilbake igjen ikke vært der på sommeren, bare veit at det er regntid fra ca juli.oktober! håper at du får en super tur:)
Hikken Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Jeg har vært der hver sommer de siste ti årene, og har ikke annet enn gode ting å si om det landet :-) Jeg har som regel vært der i juli, og har aldri hatt mer enn tre/fire dager med regn. Temperaturen er uansett behagelig, og en pause fra sola gjør ingenting :-) Hvor i Thailand skal du? God tur :-)
Nå kommer nr. tre Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Mmmm...nå ble jeg misunnelig ! Vi var der i slutten av April (2004) Koh Samui, fantastisk vær hele tiden.
lykkeni=) Skrevet 16. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. april 2008 Det høres jo absolutt lovende ut!! Vi reiser til phuket=) gleder meg kjempe masse.
Nullenusken Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Vi var i Thailand i juli i 2006 Var helt fantastisk!!!! Var jo starten av regntiden, så det var ikke stekende hett, og regnet litt av og til, men var herlig temperatur, og vi storkoste oss Hvor i Thailand var dere? Vi var på Koh Samui og i Bangkok
mamarama og lille banan Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 så heldige dere er! jeg var i khao lak og krabi i januar i år, og da regnet det ganske ofte, spesielt på ettermiddagene. dette på tross av at det var "tørketid". Det var bare deilig egentlig, for det var så varmt! jeg har også vært i thailand i jan/feb en gang tidligere. var da i bangkok, chiang mai, pattaya, hua hin, kwai og det gyldne triangel. elsker landet, og gleder meg til å dra tilbake, men da blir det med barn kos dere!
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 16. april 2008 #8 Skrevet 16. april 2008 thailand er drømmen uansett årstid. Finnes ikke bedre. Vært der vår høst vinter og sommer.. Og det er helt fantastisk.. Vært i hele midt og sør thailand.. Gled dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå