Gå til innhold

Si takk og farvel til den gamle Elise..

Anbefalte innlegg

Skrevet

for her kommer den nye RØYKFRIE Elise, og denne gangen skal jeg klare meg uten den ekle giftpinnen, har ikke røyket på 4 timer nå og nå er jeg klar og mitivert for å slutte.. ønsker ikke dø som 40åring, og har masse kreft i familien min (bestemor og bestefar døde av kols, halve familien til pappa av div kreft typer) så tenker nå at jeg slutter mens leken er god! får bare håpe jeg klarer å motsstå suget, men det får bare være egentlig! til dere som har røyket før men slutta nå: hva hjalp mot røyksuget? tygger tyggis nå og føler det hjelper litt, men veit ikke om det hjelper i lengden da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noen tips , da det eneste som hjalp meg da jeg slutta når jeg ble gravid , var å sitte å lese om hva røykinga gjør med babyen i magen og sånn.. hehe.. ikke like lett når man ikke har en baby i magen kanskje ;p

Men masse lykke til :DD

Skrevet

hmmm jeg drakk masse vann for å ha noe å gjøre istedet for å røyke. Jeg var en av de som måtte ha røyken å lighter med meg uansett hvor jeg gikk da jeg skulle slutte. Ellers så fikk jeg litt panikk. Sprakk ikke en eneste gang, men det var betryggende å vite at den bare var der. Etter hvert la jeg igjen lighteren hjemme, å etter noen uker gikk jeg ut døra uten å ta me meg noe av det svineriet :-)

Skrevet

Salt lakris funka for moren min!

(helt til hun innså hun var avhengig av lakrisen i stedet dog:p )

Skrevet

cola og tyggis funker hittil, men tror jeg vil få no ryddekick eller no etterhvert, hehe...4 timer siden siste røyk, har aldri vært så lenge uten røyk før sånn frivillig, så må si jeg er stolt av meg selv¨nå.. har fire røyk liggende her på bordet så mange ganger jeg glemmer at jeg ikke røyker lenger så er på vei til å ta en, men kommer fort på at jeg IKKE skal ta en sigg, hehe....

Skrevet

Elise daaa....

Hvor dum er du?

Ikke røyke me meg mer? Hallooo????

Skal du være den som lukter godt? Den som kan ta på parfyme og IKKE lukte røyk?

Den som kan ha rene og luktfrie klær som det faktisk LUKTER nyvaska av uten røyklukt? Den som har en røykfri gang uten lukta fra kåpa som stinker?

Den som ikke hoster som en gal etter et par trekk? Den som kan trekke et langt og friskt åndedrag uten å hoste?

Den som ikke får lunger som er driiitekle?

Den som får et bedre liv? Den som får en liten unge som er mye blidere fordi mamma ikke røyker mer?

*snufs*

Skulle slutta jeg også... ;)

Masse, masse lykke til!

Anbefaler å lese Allen Carrs røykesluttbok.

Tror den hjelper deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...