Gå til innhold

ikke festet seg i uke 39


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei!

Er stresset her jeg nå...

Er det noen som har opplevd at ungen ikkehar festet segg i slutten på uke 39, nesten uke 40?????

HUn ligger med hodet nede, men jeg har mye forstervann og da kan hun visst klare å snu se rundt,..

Ene jm snakka om at hun ville sette igang fødselen, men annen jm ville ikke...

Jeg er visst ikke helt moden ennå,

men har kjaftige kynnere, og føler en stikkende smerte nedentil ofte...

Går og med mensen murringer på en måte,...

Er det forresten noen som har noen tips til hvordan en kan få mer fart på dnene modningsprosessen?

Eneste jeg egentlig vet om er akkupunktur...men sånn uten om den=?

Vet dere forresten om det har noe å si på den prosessen at jm stripper deg? jeg tror det var det det het!!

Tusen takk for alle svar!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har termin i dag, og hodet er ikke festet. Je g har også krafige kynnere og stikkende smerter nede ved siden av symfysen(ikke b.l plager, har det og det kjennes helt anderledes ut...)

 

Skal på sykehuset i dag for ny undersøkelse. Har små mål og litt deformert bekken. Så får se, er spent...

Men j.m har sagt til meg at på noen fester ikke hodet i bekkenet før man har rier. Eller man kan ha stort bekken =)

 

Har desverre ingen gode tips ellers=/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke slik at babyen må feste seg før fødsel. Min første festet seg aldri, og det har heller ikke min andre gjort. Ikke noe å tenke over det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min sa også at det er nokså normalt at hodet ikke har festa seg selv om det nærmer seg termin. Lillingen vår har heller ikke festa hodet, så jeg tenkte at vi kanskje måtte vente i evigheter på henne, men legen sa det ikke hadde så veldig mye å si fra eller til. Så jeg krysser fingre for at hun ikke kommer så veldig mye over terminen på mandag :-)

 

Ut kommer de jo uansett - og den som venter på noe godt og alt det der ;-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodet var ikke festet på førsteman og det feste seg heller ikke på dette aprilbarnet før under fødsel.

Jordmor sa at det kan være et godt tegn, for det betyr at man har god plass :)

Pga deverse plager og sykehusopphold ifm med svangerskapet så fikk jeg fortgang i modningsprosessen - slik at de kunne ta vannet.

Jeg fikk modningsakkupuntur og ble strippet. Mhp modning har jeg god erfaring med begge deler :)

Jeg fødte dagen etter en stipping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...