Gå til innhold

Da kommer jeg inn hit....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter den triste beskjeden i dag, så joiner jeg dere en stund.....

Har hatt en MA, og skal til utskraping i morgen =(

 

Var 10+6 i dag.... =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff nei.. deg husker jeg!Tror det var deg med et litt anderledels nick før du ble gravid?! Er ikke gøy å miste!Jeg mistet i februar 08, hadde utskrapning 1 dag før datteren min fylte 1 år.Hadde vært dødt i en mnd da. Kjipe greier.

 

Føler så med deg, vet akkurat hvordan du har det. Ta tiden med hjelp den blir bedre etter hvert! Plutslelig sitter du med en ny graviditets test i hånden!

 

Skal tenke på deg i morgen! Utskrapningen på veldig greit, en er i narkose og kjenner ingen ting!

Klem i fra Susanne

 

Skrevet

Hei,

stakkars deg, var veldig trist! Jeg opplevde det samme 8.mars i år, så vet hva du går gjennom.

Håper det går bra med deg, og at du snart blir gravid igjen.

 

Mange tanker herfra.

Skrevet

Takk for klemmer og hilsner =)

(har skiftet nick nå) hehe.....

 

Nå bærer det av gårde til sykehuse..... Og det går i grunnen ganske greit nå, selv om jeg tror det kommer til å bli litt følelsesladet der inne....

Men er med godt mot egentlig... Og vi vill prøve igjen så fort som mulig...

 

Er veldig kjekt å høre fra andre med samme opplevelse... Føler meg ikke så alene da =)

 

 

Skrevet

Huff da. Så trist. Ønsker deg masse lykke til i dag, og så håper jeg at du raskt blir gravid igjen med en sterk liten spire :) Det fortjener du, og dere andre jentene som også opplever dette!

 

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...