meg & to små vampyrer Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Jeg er nemlig på jernrik diett og spinaten har i dag blitt fortært på pizza. i morgen skal den i en salat.
meg & to små vampyrer Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2008 OK:) Tenkte å ta fetaost, kikerter, tomater, løk og paprika.. Hmmm.. Den ferske spinaten var jo overraskende god da! veldig positivt overraska!
Gjest Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 høres bra ut.. dessuten avocado, sopp, kyllingfilet..egg er godt til spinat
Candy girrrl Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 2 pk nudler rød løk soltørka tomat spinat 3 kyllingfilet Stek kyllingfileten i strimelr ha på krydder. Kokk nudlene (gjerne med kryddet) og sil alt vannet. Klipp/skjær de opp i små strimler. Tilsett rød løk, kutta soltørka tomat (ta mye av dette+gjene litt av laken). Hell over kyllingbitene og ha til slutt over finhakka spinat etter ønsket menge. Må krydres litt. Bruker enten Herbarmare eller Blackboy saltatkrydder. Kjempegodt!!
meg & to små vampyrer Skrevet 14. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2008 Liker ikke egg:) Men avokado er jo alltid en hit:D Kylling også, sopp og ja.. ha ha, mat generelt ja:) Tenkte jeg skulle kombinere med mye c-vitamin for opptimalt opptak av jern (+ opptak av jern fra mine depottabletter som jeg tar dobbel dose av).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå