Gjest Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 bare se, trives jo egentlig her vi bor...dette erikke langt unna, men myye finere. dilemmaet; vårt hus liggert atskillig penere, nærme skogen, friområde, idrettsanlegg dette her er myyye finere..
Gjest Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=13060693&sid=xz6cabkjOns858625&WT.svl=Bilde
Gjest Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Et koselig hus. Men jeg ser for meg kalde gulv om vinteren og mye og tørke støv på... Lykke til!
**Min nydelige Milla** Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Lyst og fint. Og den digge svære verandaen
Gjest Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 for stort, mener du?? hehe, plass er must for meg med to barn:-) kanksje kaldt, hmm..
gutt 07 + baby 09 Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 For et nydelig hus!!! D KJØKKENET !!! Og fordel med stor tomt da! Nå vet jo ikke jeg hvordan du bor i dag da.
Gjest Skrevet 14. april 2008 #10 Skrevet 14. april 2008 Lekkert lekkert! Men det fordrer nesten at man har møbler som er tilsvarende til det som er der også, for det gjorde mye av inntrykket. ELSKER verandaen, deilig med så stor plass ute på den måten! *plasserer hagemøblene og paviljongen min i tankene*
Gjest Skrevet 14. april 2008 #11 Skrevet 14. april 2008 Ikke for stort men et sånt kjøkken med mye profiler og trappen så blir det mye støvtørking. Og litt eldre hus er gulvkaldt... Så tenk tøfler. Jeg fryser fort på føttene og når jeg er på besøk oss venner med liknende hus har jeg istapper på føttene. Vi har også 2 barn så man føler vel kanskje at et hus aldri kan bli stort nok :-) Vi skal også bytte bolig. Helst bygge. Men en ting jeg ikke skal ha er et hus med kryp kjeller og gulvkalt og mye profiler. Slette lister og dører er et must og samme på kjøkkeninnredning. Vi har likt det kjøkkenet som er i det huset i dag, og tørker støv og smuss daglig på dørene... Så slik har jeg gjort mine erfaringer!!!
Candy girrrl Skrevet 14. april 2008 #12 Skrevet 14. april 2008 Kom ikke inn på linken.. Men husk..et hus kan du forandre. Det kan du ikke med en tomt.
Skilpadden Skrevet 14. april 2008 #13 Skrevet 14. april 2008 Kjempekoselig hus. Jeg synes beliggenheten ser fin ut, og barna får masse plass å boltre seg på.
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 14. april 2008 #14 Skrevet 14. april 2008 kjempe flott hus! hvis det blir kaldt er det bare å installere varmepumpe! det varmer det:) Lykke til på visning!
Blue Lady Skrevet 14. april 2008 #16 Skrevet 14. april 2008 Åj det var billig! kjempefint! hadde sikkert gått for 4 mill her i tromsø.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. april 2008 #18 Skrevet 14. april 2008 Et NYDELIG hus. Ville absolutt gått for det. Et pluss at det var gjerdet inn. Stor hage og stor veranda. Kan forresten si at hjemme i Åfjord har vi et MYE større hus, det er på over 400kvm. UTEN verandaen som er på ca 100kvm. Og tomten på ca 300. Det er nesten FOR mye. Man blir "lei". Inne så har vi ikke ting der vi egentlig vil, fordi det er for stort slik at setter vi ting andre steder vil andre steder bli for tomme igjen. Det er så mye om og men. Verandaen vår er dritdigg, men man har mye av det samme her også. Det blir lite koselig når alt står tomt liksom... Tomta er delig, iallefall for barna. Men guuud så mye det er for pappa å måke snø og klippe gress, så som barna ikke bor der mer.. hehe Tenk litt på det også, for stort er ikke bra. Derfor likte jeg det huset der, for det er litt mindre av alt slikt at det blir litt mer intimt og koselig enn det jeg selv er vant med fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå