Bea <3 Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Min kjære har hatt veslegutt (på 8 uker) mesteparten av dagen, og da jeg var innom midt mellom 2 møter i dag hadde han tydeligvis sitti og reflektert litt. Han forstod nå hvorfor jeg ikke fikk gjort så mye når jeg hadde veslegutt hele dagen, det var jo faktisk en fulltidsjobb hadde han kommet frem til. Han sa han synes jeg var så flink så han ville ta meg med på spahotell. jeg skal få velge hvilket og hvilke behandlinger jeg ønsker:) jeg gleder meg så vanvittig, opphold på spahotell er ikke akkurat hverdagskost her i gården! så sniker "gjerrigknarken" seg frem i meg, jeg ønsker å få mest mulig ut av oppholdet! Noen som kan anbefale meg et spahotell som oppfyller følgende kriterier: - Hyggelige og rolige omgivelser, gjerne landlig - Serviceinstilt og personlig betjening - Goood mat (viktig!!!) - Valuta for pengene Håper på mange svar!
snowstorm73 Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Jeg syntes Spa i Kragerø var veldig fint. Fantastik utsikt, grei basseng, god mat. Litt dyrt men sånn er det bare.
Gjest irismor Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Holmen fjordhotell mellom Sandvika og Asker. Deilig deilig deilig. Ikke så ille priser heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå