Caboom Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 hvilke krav barnefar har på ungen når man ikke bor sammen....? Er ikke snakk om hvilken som helst far,han har besøksforbud ut september pga drapstrusler mot meg og min to åring fra tidl forhold,(babyen kommer i juli),har i tilegg tatt fatt i meg en gang.... En ting er når ungen ammes,men hva skjer etterpå?? noen som har peiling på sånt???
HelenFlores Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Jeg aner dessverre ikke, men kan da ikke se for meg at han har noen rettigheter så lenge han har besøksforbud. Da må jo det omfatte minstemann også når h*n kommer. Men har du ikke en kontaktperson hos politiet eller en advokat som kan gi deg fyldig informasjon siden du allerede har fått innvilget besøksforbud?
Caboom Skrevet 14. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2008 Han har ingen rettigheter under besøksforbudet,men det går jo ut i september,og hva skjer da...??? Politiet har sagt at dem har ikke noe med den nye ungen og rettigheter der....men blir rettsak i forbindelse med truslene....var politiet selv som anmeldte han...ikke jeg :-(
HelenFlores Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Merkelig at ikke nye barnet skal ha samme rettigheter bare fordi h*n er født etter hendelsene. Noen ganger svikter systemet fullstendig! Kanskje denne siden kan være til hjelp, du finner kanskje frem til noen der i dittt nærmiljø som kan helpe deg http://www.krisesenter.com/ ellers håper jeg det ordner seg for deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå