Gå til innhold

Bare jeg sov har babyen sovende i stua her på kvelden??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten er 10 uker og sover i reisesenga i stua på kvelden frem til jeg legger meg :) Så gir jeg han siste stellet og legger han i senga sin ved siden av min:) Dette skjer mellom 23 og 24 =)

Bare jeg som gjør det her eller?

Får inntrykk av at alle legger de tid,lig i senga på eget rom!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neida, vi hadde oxo det når emilie var så liten =)

hun sov i stua helt til vi la oss hun oxo. hun fikk ikke eget rom før hun var ca 4 mnd, men det varte i et par dager så måtte hun flytte tilbake igjen på vårt soverom. hehe..

nå er hun 8 mnd og sover på eget rom og leggetiden er 19.30

så det går seg til etterhvert det der. ingen grunn til stress =)

Skrevet

Har også datteren min i stua fram til vi skal legge oss. Vil ha henne i nærheten ennå, men kommer vel til å lage litt andre rutiner når hun blir gamlere. Er vel litt på det stadiet der jeg vil sjekke om hun puster ennå, hehe.. Men blir vel tryggere etterhvert.

Skrevet

hei :-)

jeg har junior i stua frem til jeg selv legger meg, og det har jeg tenkt å fortsette med ei god stund til..... grunnen er at dattra til ei venninne av meg holdt faktisk på å kveles av slim i halsen her forleden dag,,,,,jenta var blå i fjeset. hadde hu ligge i senga si, og ikke i vogga på stua så de merket det, så vet de ikke åssen det kunne ha gått. dette syns jeg var helt sinnsykt ekkelt så jeg tør ikke la han ligge på rommet uten at jeg er der jeg,,,,,,vil ha han der jeg er :-)

Skrevet

Snuppa mi og såv på skua sammen i korga si, frem til eg la meg og! Dette gjort hun til hun var et par måneder :)

Skrevet

Jenta mi sover i sofaen på dagtid, én dupp før og etter trilletur. Og frem til hun var ca 6 uker sov hun også i stua sammen med oss frem til vi la oss. Men på et tidspunkt våknet hun så ofte av at vi romsterte rundt, så da fikk hun sove bedre i sin egen seng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...