Mamma til 3E Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Vil dere anbefale dette til en på 2 år og en på 1 år som skal på ferie til Tyrkia i juni? Jeg har ikke hørt så mye om disse draktene, er det noen som kan si litt om hvordan de fungerer? Er det kun til å bade i, eller kan dem brukes hele tiden?
sveis Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Jeg er veldig glad for at vi hadde til våre barn da vi var i syden. Kan brukes både i og utenom bading. Tørker veldig fort. Anbefaler lang arm. Vi bestilte her: http://www.sologvann.no/kontakt.htm
lillegutt mars o7 Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Skal til syden i juni med Lillegutt,han er da 15 mnd.Har kjøpt uv-drakt. Kommer til å smøre han uansett om han har den på eller ei. Det jeg lurer på,er hvorfor alle uv-draktene er svarte??Blir ikke det varmt i sola?Kjøpte min på Sparkjøp til 99 kr =) Vet ikke om de kan bades i?
sveis Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Kommer selvsagt litt an på hudtypen til barna også. Våre har veldig lys hud og blir fort rød.
lillegutt mars o7 Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Så bare svarte på Barnas Hus og Sparkjøp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå