lillegull08<3 Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Da kom skrekk beskjeden ingen gravide vill høre..... Var på ul i dag pga brunt utflod, å det viste seg at fosteret var dødt.... Skal til utskrapning i morgen tidlig.... =( Håper jeg snart er tilbake her igjen.... Lykke til alle sammen.....
Randis Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Huff å huff! Det var skikkelig kjipt. Lykke til imorgen. Håper du kommer raskt tilbake. Sender varme tanker din vei.
SommerBris Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Nei og nei, for en trist beskjed å få.... Kan ikke si annet en lykke til videre, så får vi håpe du er snart tilbake. Lykke til:)
Gjest Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Dette er trist...Hàper det gàr bra med deg, selv om jeg forstàr du har det tòft nà. *Tròsteklem*
Herkules Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Huff og nei, dette var trist, så forferdelig opplevelse det må være. Jeg ønsker deg lykke til og at du kommer kjapt tilbake:) Stor trøsteklem er sendt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå