¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Ja den skal egentlig gjøre det. I hvertfall etter utskrapning. Jeg hadde en ma og min hcg bare steg og sted, og to dager før ultralyd hadde den steget med det dobbelte. På ultralyden var det ikke et bankende hjerte og hun sa det hadde vært dødt i fra uke 6, gikk altså med et dødt foster i en mnd mens hcg sted. Men legene trodde jeg hadde mola, så mitt tillfeller er nok ikke vanlig!! Hvorfor lurer du på det? Er du bekymret?
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2008 er litt bekymret ja, mistet i høst, er gravid på ny nå, men synes liksom ikke jeg har så mye symptomer....så jeg tenkte å ta en test for å se om den var svakere positiv...men det er kanskje ikke noe vits??
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Tror ikke du skal bekymre deg! Noen merker det velig fort, andre ikke!! Hvis ikke har hatt spotting så skal du ikke bekymre deg, heller slappe litt av, ikke lett, men må gjøre det. Tenk heller at denne gangen er det din tur!!!Nyt tiden!! Tenk å heldig du er som er gravid!!!!Gratulerer! Hvor langt på vei? Ta 2 hcg med en ukes mellom rom! , så kanskje den roe deg ned litt!!!klem
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 14. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2008 Takk for beroligende og hyggelig svar:o)! Er bare 5 uker på vei, har ikke spottet, heldigvis. Huff, ja jeg får roe meg ned litt, går over alle kosteskaft her:-). Ønsker deg virkelig lykke til på jakt etter ny spire!!!!!!! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå