Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Hvordan går det? må jeg avbestille timen da eller kan jeg dra til gynekologen selv om jeg har mensen? skal sjekke, eventuelt ta ut spiralen og kjenner noen murringer i livmoren. men jeg har ahtt disse murringene lenge så jeg vet faktisk ikke om det er mensen, me jeg skal til gyn for å sjekke msertene og derfor eventuelt ta ut spiralen. så da lurte jeg på, hva skjer om jeg får mensen? kan jeg dra allikavel da eller?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Legen min vil ikke foreta GU på meg dersom jeg har mensen, og det skjønner jeg veldig godt. Du må nesten ringe legekontoret å høre hva de sier der, kan jo være forskjellig praksis forskjellige steder. Men vil du virkelig foreta en GU med mensen om du får lov å komme?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 nei egentlig så vil jeg ikke det, men jeg har ventet så lenge på denne timen for det er så lang ventetid hos han. men disse murringene har jo vært i to uker nå, ganske vonde så jeg vet jo ikke en gang om det er mensen eller om det er spiralen...off...forbanna dritt spiral....
Jenny251210 Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Kanskje du er gravid? Jeg har selv spiral, og mistenker graviditet. Har hatt murringer i 9 dager nå, men negative tester. Ikm ons el torsdag, så er nok for tidlig å teste. Hvordan spiral har du?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Gravid?? oioi, ikke si sånt da=P det er merkelig...for jeg har kjent sånne kurringer en stund nå, og slike smerter jeg hadde da jeg var gravid.... jeg har hormonspiralen...enn du da?
Jenny251210 Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Når hadde du siste mens da? Eller har kanskje ikke mensen på hormonspiral? Jeg har kobberspiral, de er jo mindre sikre enn hormonspiral. Jeg har masse graviditetssymptomer....og er så spent
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 høhø...når du sier det så.... jeg hadde mensen å påskeaften faktisk....men jeg har ikke vært helt flink med å huske datoer og slikt...påskeaften var vel den 22 mars? husker ikke helt det herre mensen styret jeg=P altså...skal man ha mensen tre uker etter siste mens? så mensen i en uke og etter fjerde uka begynner du blødningsfri med tre nye uker uten mensen? *flau* seriøst, jeg husker ikke! men jeg hadde mensen på påskeaften...men har jo vært mye kvalm på morgenen, øm i brystene, hodepine....herreguuuuud....*løpe å gjemme seg under dyna*
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 Ingen synspungter? noen som kan legge denne ut på skravle? tenker litt nå med tankte på gravi-symptomene...noen som kjenner seg igjen med spiralen??
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #10 Skrevet 14. april 2008 Hvis du hadde første dag i siste mens den 22.mars så skal den vel komme igjen til helga. Jeg hadde en del problemer med kobber spiralen og valgte å ta den ut til slutt. Legen min kunne ta gu når jeg hadde mens, men hun kunne ikke ta noen av prøvene, om jeg ikke husker feil, og det skal jo ikke du ta. Også vil jeg tro de ser litt dårligere innover, men de tørker først. Ring og spør.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #11 Skrevet 15. april 2008 hmm...jeg finner ikke linken du la ut i går jeg...tenkte å lese noen av svarene... noen som vet hva den heter? eller kan løfte den opp?
Kirsebæra Skrevet 15. april 2008 #12 Skrevet 15. april 2008 uuuh, denne tråden har jeg ikke sett! jeg lurer nmelig på det samme...skal til legen på torsdag jeg også og venter mensen jeg også...men vet ikke når for den er så uregelmessig i det siste... men kan legen ta celleprøver når man har mensen? for det skal jeg gjøre...(forresten, er det vondt? hvordan gjøres det?) *gruer seg*
Gjest Skrevet 15. april 2008 #13 Skrevet 15. april 2008 Jeg hadde mensen 1 gang da jeg skulle til GU. Ga beskjed om at jeg hadde mensen og forventet at legen skulle si at vi kunne ta det en annen gang. Men neida, hun sa at det var mange som hadde mensen når hun tok GU, så lenge det gikk greit for meg så ville hun foreta undersøkelsen. Jeg følte meg drit dum, og gjorde det. Gikk fint da =) (hadde forsåvidt mensen 3 ganger på 1 mnd, hvergang i 1 uke pga p-piller så var så og si umulig for meg å vite når jeg IKKE hadde mensen, hehe) Har også tatt innvendig ul når jeg var gravid og hadde store blødninger.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #14 Skrevet 15. april 2008 når jeg skulle sjekke livmor, eggstokker osv, fikk jeg beskjed om at jeg MÅTTE komme dag 4 i menstruasjon.... Tenkte fy faen noe så ILLE, men den 4 dagen er det så og si ingenting så... da var det ikke ille....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå