Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var og så på mammabukser på H&M i dag.men,dem har jo så lite å velge mellom.de buksene som var,fikk jeg ikke over rompa.fikk en over,men den var for trang.ellers så var det bare kortbukser.en bukse i str 42 fikk jeg bare opp til låra.blir så skuffa:-(hva skal jeg ha på meg da? har stor mage også.Noen som veit om noen butikker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var også på H&M idag!!! Prøvde absolutt alle buksene men INGEN passa!! Endte opp med et skjørt... :(

Med meg er de enten for stor rundt låra og passelig rundt megen, eller passelig rundt låra og for stram rundt magen.... uhuuuu....

Men det finnes vel mamma klær på baby butikker.. Det gjør det vertfall her (Ålesund).. Men de er så innmari dyr!!!!! Ikke så lenge du kan bruke de liksom!! Frustrerende..

Skrevet

Ja,det er meget rart dem ikke kan få lage noe bedre sånne klær.folk har jo forskjellig fasong også.blir så lei meg.veit ikke hva jeg ska gjøre.vil ikke gå i den samme joggebuksa vær dag heller.

Skrevet

Jeg fikk kjøpt meg en dressbukse på hm i xl, jeg bruker 46 i bukser. Men den sklir jo ned hele tida!

Prøv å finne de buksene som det er mye strech i, tror de opp til 48/50 får på seg de. Vurderte å kjøpe vanlig bukse fra xlnt, men det går jo ikke det heller, hvor skal magen gjøre av seg da? Kan ikke trykke den inni der, og de er for høye i livet til å ha de kneppet under magen.

Prøv å søk litt på mammaklær i store str, det ligger linker på www.snartmamma.com hvertfall.

Skrevet

Ok,takk for tipset:-)

kjøpte en bukse i str 42 i uke 14.på polarn og pyret.og den satt bra.dem var litt større i str.men,den liker jeg plutselig ikke å ha på meg lenger:-)

Skrevet

Var også på hm i helga i håp om å finne meg ei bukse men det kunne jeg bare gi opp, er som flere sier her, enten fikk jeg de ikke over hofta og rumpa eller så ble de altfor store!!! men jeg var tidlig ute å handlet ei lin bukse på hm den går jeg i enda, er 24+3 i dag og den buksa er god, men jeg skulle hatt ei bukse til da... ikke lyst på 2 like heller, men om dere ikke har prøvd lin buksene så se om de er litt andeledes, den passer hvertfall meg.

Skrevet

Jeg prøvde ikke lin buksa, men så på den. Koster jo ikke alverdens så kjøper nok en å ha til sommeren.

Har ikke sjekka ut polarn o pyret, men jeg er kanksje for stor til de buksene. Selger de mammaklær i Oslo fra pop?

Skrevet

sjekk ut mamma buksene på Zara, er kjempe fornøyd. lekker passform og ikke så veldig dyre. 500kr.

H&M er jo bare noe driiiit, aldri har de størrelsen min heller.

Skrevet

Hvor får man kjøpt de da? Bor nær Oslo

Skrevet

Prøv på Polarn og Pyret, de har mye bedre mammaklær, og prisen er nesten det samme som hos H&M:-)

Skrevet

HM-buksene er jo håpløse! Mine er for trange i livet og store ellers. hvordan er det mulig? det er den kanten rett før strikken begynne som er så j.... trang. i morra skal det handles nye et annet sted!!

Skrevet

Hvis du bor i Oslo området så råder jeg deg til å ta en tur innom Nimåneder. De har masse fine bukser og annet mammatøy og ikke alt er dyrt. Jeg har kjøpt meg bukser der og de er utrolige deilige i passformen.

Lykke til..

Skrevet

jeg prøvde noen sånne linbukser der i går.men,den var faktisk litt for trang.så jo store ut men.har nok blitt litt rundere rundt låra også.så har jeg litt fyldig rumpe.ikke kjempe diger men.L var faktisk litt trang:-(

Skrevet

De har gode mamma linbukser på Lindex også. i Sort og i hvitt.

Skrevet

Hei ja på hm er det ikke noen særlige fine mamma klær du kan jo for eks kjøpe tights og de fine vår blusene som er litt lange fra under puppene og ned til knærne det er jo inn nå for gravide og ikke gravide,på cubus vet jeg de har fine bluser, ellers på andre butikker også.

håper det ga deg en ide

Skrevet

Jeg har ikke prøvd H&Ms mammabukser... Men jeg husker jeg var dum nok til å kjøpe en av de vanlige buksene deres (jeans) for 4-5 år siden. De var HELT håpløse! Mistet fasongen med en gang, og hang og slang på de mest usjarmerende steder. Jeg har ingen grunn til å tro at mammabuksene deres er noe som helst bedre, så H&M ligger jeg langt unna på buksefronten...

Skrevet

De har en fin butikk som er nyåpna i Tønsberg. Meg og Magen. Der har de rimelig mamma tøy fra Mama L. I butikken jobber det bare jordmødre og barnepleiere så man kan spørre om ting man lurer på . Genialt;)

Skrevet

Jeg fikk en pakke med klær i dag. I forrige uke bestilte jeg fra motherhood. Billige klær, og det så ut til at størrelsene passet perfekt. Det står en målings- og størrelsesguide på nettsidene deres også. Dessuten er jo dollaren liten nå, så det ble veldig rimelig. Kjøpte to bukser (en dongri og en fin), en shorts, 2 gensere og 3 t-skjorter (en finere ,to "vanlige"), og betalte 1239,- inkl frakt. Ingen toll.... Fornøyd jeg i hvert fall.

Skrevet

Takk,for fine tips:-).Har vært å titta i dag også.fant ikke en dritt.blir sliten av detta jeg.

Skrevet

har kjøpt linbuksa på hm. blir litt stor over lårene, men deilig å ha på;)

Skrevet

Hvor ligger nimåneder? Hvor store går de opp til i str?

Skrevet

Burre: Hvor i Tønsberg er det Meg og Magen ligger?? Skal dit om et par uker, så da hadde det vært stas å ta en titt :)

Skrevet

Ni måner (ikke måneder) ligger på Sandvika Storsenter. Vet ikke hvor store str. de har, har ikke tittet så nøye der ennå, men skal dit når jeg får mer behov for større klær - bor rett i nærheten... :-)

Skrevet

Jeg har helt gitt opp mammaklærne på HM, jeg. Synes ikke at jeg finner noe som sitter ordentlig noen gang!

Heldigvis har vi Louise Mammaklær i nærheten (på Gjøvik) og der er det aldri vanskelig å finne noe jeg liker og som passer perfekt!

Skrevet

Ludviginne - GRAVID :)

Tok det lang tid før du fikk klærne fra Motherhood? Jeg har også tenkt å bestille en del der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...