Dronningen! Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Det er sikkert 4 mnd siden jeg meldte meg på Buzzador men har ennå ikke blitt med i noen ting. Hvor melder man sin interresse på kampanjer?
Dronningen! Skrevet 14. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. april 2008 Fy flate assa, nå var det snørrogførti svar på den andre ketchup- er-gratis-tråden også gidder dere ikke å hjelpe meg??
Poteto Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 tror det bare skal komme etterhvert.. håper det eg har bare meldt meg inn.. men har ikke fått noe enda
Monajenten Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Tok ganske lang tid fra jeg også meldte meg inn, frem til jeg ble invitert med på kampanje. Tålmodighet min venn - tålmodighet;-)
Dronningen! Skrevet 14. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2008 Takk... Ja for tålmodigheten selv er jeg- NOT!
Monajenten Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Hahaha samme her:-p Skrev et sånt innlegg som dette selv;-)
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 får man mail om det da eller....???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå