junemerethe Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Jeg er i uke 39 og opplever løs mage,hvilket jeg aldri har ellers. hatt det ca.1 uke nå. har hørt at det er for å tømme tarmene før fødsel, at kroppen gjør det. noen med erfaringer?
Deidei Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Hei.. Sånn har jeg også det.. Er i uke 38+2 nå og har gått med løs mage i halvannen uke... Lurer jammen på hvor lenge jeg skal gå for det ser ikke ut til å gi seg.. Tør snart ikke spise mat jeg... Har tidligere i sv.skapet vært veldig treg i magen, så dette er litt rart syns jeg da.. Noen med erfaringer???
Stoltmai mamma:) Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Jeg gikk med skikkelig løs mage i en drøy uke, va på do flere ganger til dagen også, kunne gå opptil 6ganger om dagen, og med løs mage er ikke det godt.. tok det opp med legen min, og han sa at jeg burde holde meg unna å drikke melk, kunne ha melk i maten, men ikke drikke rein melk, fikk også beskjed om å drikke blåbærsaft, fordi dette stabiliserer magen... prøv å se om det hjelper
lucky3 Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Jeg er i uke 38 og har også vesentlig løsere mage enn tidligere i svangerskapet og går oftere på do enn før. Slik hadde jeg det også i slutten av forrige svangerskap fra ennå tidligere enn dette, men det skjedde ingenting da før 16 dager over termin, så det må nok ikke nødvendigvis bety at en fødsel er nært forestående, men sikkert at det nærmer seg, men det vet vi jo allerede:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå