Gå til innhold

Litt flaut, men spørr likevell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i dag i uke 39+2. Ble strippet for en uke siden da hadde jeg 2 cm åpning. Slimproppen gikk på tirsdag og har vært plaget med maserier siden. Tror hele tiden at nå er det i gang...

Var hos jordmor i dag og hun sa at jeg måtte gå hjem å ha sex for alt tydet på at fødselen kunne starte når som helst, Men jeg har panikk for at vannet skal gå mens vi holder på... ???Noen dette har skjedd med???

Samboer sliter allerede med å ha sex da han bare tenker på at jeg går meg litt åpning...

Er forresten 2 gangs, men ble satt i gang sist så har ikke erfaringer med dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo skjeldent vannet går, det starter jo som regel med rier.

Skrevet

Jeg synes dere skal gjøre som dere føler for. Det er uansett ikke særlig behagelig å ha sex når man er like ved termin. Vi prøvde hver dag, og jeg gikk fremdeles 11 dager over. Denne gangen skal jeg ikke presse meg selv til å ha sex. Babyen kommer når den er klar. Dermed basta.

Du går nok i fødsel i løpet av et par dager uansett. Ikke nødvendig å utsette seg selv for ubehageligheter.

Skrevet

Jeg er 30+2 i dag og fikk noe hetta for en ukes tid siden. Den søndagen for ca en uke siden skulle samboeren og jeg være litt intime, men omtrent midt i akten ble det ganske så vått mellom oss... Vi lurte litt på hva det kunne være, men vi var så godt i gang så vi bestemte oss for å "gjøre oss ferdige". Kunne like gjerne ha stoppet med en gang, for vi ble vel begge litt distrahert av det som hadde skjedd. Vi bestemte oss for å se an litt før vi ringte til noen. Ringte til føden på mandag og etter en del frem og tilbake, fikk jeg komme inn til kontroll på kvelden. Alt sto bra til med den lille i magen og legen som undersøkte meg kunne avkrefte at jeg hadde lekket noe fostervann. Han kunne ikke si meg hva som hadde skjedd, men det var mest sannsynlig noen væskefylte kjertler i skjeden som hadde tømt seg (litt som ved sprutorgasme tror jeg). Jeg syntes dette var ordentlig ekkelt! Hva samboeren min synes vet jeg ikke, men han er da ikke avskrekket ihvertfall =P Jeg tror nok at jeg tenker mer på dette enn han. Jeg er redd for at vannet faktisk kan gå under samleie og jeg er redd for at det skal bli "vanlig" med sånn squirtsak her =/ *vilikkevilikkevilikke*

Skrevet

Første fødselen min startet etter sex...i uke 37... Men vannet gikk ikke- fikk bare rier:)

Skrevet

Hei!

Kan du ikke heller gå opp og ned i trapper? Det ble jeg anbefalt sist. Presset fra baby gjør jo at åpningen blir større etterhvert :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...