Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Er så super fornøyd med disse hudpleie produktene. Har brukt Dermalogica lenge,men disse funker mye bedre på min hud.(har urenhud) Andre fornøyde?
Herlige barn har jeg fått Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 De produktenene ødelegger jo huden i det øyeblikket du slutter og bruke dem, det er det gjort en studie på. Kommer ikke til og prøve dem.
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2008 Åssen i alle dager kan du si det? Og hva er det som ødelegger? Er jo mange forskjellige i hele serien. Jeg bruker den for urenhud med teetreeolje(vet ikke åssen det skrives) Ikke noen av de som er for linjer og rynker.Mulig de ikke er bra for huden. Men jeg er strålende fornøyd;)
prekæs Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Jeg har brukt de produktene over ett halvt år. Veldig fine, men akkurat nå er jeg tilbake på clinique igjen. Uten at huden min blir ødelagt:) Om det er forskning på at dr brandt ødelegger huden, så hadde det vært fint med en link.
Candy girrrl Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Hvilke produkter i serien bruker du? Aldri hørt at de ødelegger huden. Og jeg er hudpleier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå