Gå til innhold

Noen som vil kikke på hjemmesiden min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bl.a. lagt ut endel bilder av magen av diverse slag, og 3D-ultralyd. Har fått kjøpt domene og, så nå er adressen:

www.filipleander.com

Enhver bør ha hjemmeside før man blir født, hehe. Det gjør hvertfall ventetiden gøyere for mamma to be:)

Håper dere liker den!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, for et vakkert par :o)

Takk for at du ville dele! :)

Skrevet

Kjempe fin side!! Du har vært kjempe flink!

Skrevet

Kjempefin side og flott mage! :)

Skrevet

Så fott side. Likte spesielt godt layouten for fotoalbumet. Dynamisk, flott og oversiktlig.

Er du webdesigner?

Hadde forresten gjort seg om de forskjellige sidene åpnet seg i samme vindu som hovedsiden, og at man heller hadde en link "hjem". Min uprofesjonelle mening;)

Ellers var den super:)

Skrevet

Kjempe fin side.. men det siste 3D bilde var skummelt altså hehe Ser ut som babyen kikker skikkelig på deg :P

Skrevet

Kjempefin side :)

Er enig med HelenFlores, det hadde vært bedre hvis albumet osv åpnet seg i samme vindu, å ikke ett nytt.

Nydelig mage du har forresten! :)

Skrevet

Oj, her var det mye hyggelige tilbakemeldinger. Så gøy:) Takk takk. Skal vurdere å åpne albumsidene i samme vindu, vært litt usikker på hva som egentlig er best..Er ikke webdesigner nei, men har IT-bakgrunn så forventes vel at jeg skal klare å snekre sammen en side;) Har vel med interesse å gjøre.

Ja, det siste 3D-bildet er ganske skummelt, håper ikke han er like skummel i virkeligheten, hehe. Drøye fem uker til termin nå, gleder meg sånn til han kommer:)

Lykke til videre til alle vordende mødre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...