Gå til innhold

Hei! :D

Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rart å tenke på at jeg er her igjen! :D

Eller...er vel ikke her heeelt enda, skal fjerne spiralen i slutten av mnd.

Har en liten gutt på litt over året nå og vi er klare for nr 2. nå :D

Blir en spennende ferd :D Gleder meg sykt til å bli gravid igjen..det er HERLIG!! :D

Ville bare si hei! :D

Også får jeg bare feilmelding når jeg prøver å endre nick....dritt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå måtte jeg egentlig bare si hei, for dette var litt rart... :-)

Husker nemlig så godt historien din fra vi gikk gravide sist, og her om dagen logget jeg også meg inn igjen på BiM fordi jeg er gravid på nytt. Kom da plutselig til å tenke på deg igjen og hvordan det hadde gått med deg, og så vips, så ser jeg denne meldingen (var inne og snoket her fordi jeg synes det er så hyggelig å lese om alle som er så glade for positiv test..;-) ). Var ikke så veldig aktiv sist heller, men innom av og til for å sjekke, så du husker meg nok ikke. Men jeg husker som sagt deg og historien din og ville bare si tvi tvi og håper på klaff på første! :-) Det er ganske flott (og MYE mer slitsomt:-)) å være gravid på nytt :-)

Skrevet

Ojda :D Så koselig da. Nei, kan ikke si at jeg husker nicket ditt, hva var nicket ditt da? Er jo evigheter jeg har vært inne her nå. Er ikke så mye på DIB heller så :D

Gratulerer med nr.2 da, hvor langt er du på vei?

Min historie, det var mye som skjedde med oss det året vi var gravide. Var det det med at jeg hadde exu samtidig som jeg var gravid du tenkte på? :D

Ut kom det iallefall en veldig frisk og vilter gutt, som vi da trodde var en jente etter 8 UL hvor de sa det var jente og 1 UL som sa det var gutt. Hadde ni tilsammen. Så oddsen for at vi trodde det var jente var jo stor da. Vi fikk oss en real overaskelse når han kom ut kan du tro...hehehe :D Men har aldri vært lei meg et sekund, herlig å være guttemamma :D

Vet du hva du får nestegang? :D

Skrevet

Kaster meg på denne jeg og!

Jeg husker deg nemlig også godt fra forrige gang. Jeg har en gutt på 14 mnd og var innom og leste litt på sidene da jeg gikk gravid. Jeg hadde også en exu - 2 mnd før jeg ble gravid med gutten vår, så på en måte har vi jo en litt lik historie. Men det er jo ganske spesielt å ha en exu samtidig som en liten spire vokser i magen! Det var i alle fall utrolig hyggelig å lese at alt har gått bra med deg og gutten din!

Jeg fjernet forresten blindtarmen i uke 17 så jeg var også under kniven med lillegutten i magen :)

Vi har tenkt på det lenge, og bestemete oss for å slutte på pillen i går. Så jeg er helt i startgropen. Vet ikke når IKM eller EL er så tar det litt som det kommer denne pp :)

Blir jo spennende med tanke på kun en eggleder, men lillegutten vår satt på 2 pp etter exu så ingen grunn til å ikke være optimist :)

Prøver dere også på en til nå?

Vi har også en jente på fire år så dette blir i så fall nr tre for oss :)

Skrevet

Masse lykke til, og håper spiren din sitter fort :)

Er selv i full gang med nr. 2.. Er i min 21. pp, så en smule lei!

Lykke, lykke til :)

Skrevet

Hei igjen!

Ja, det var den litt spesielle historien med exu og graviditet på samme tid jeg tenkte på. Du grep vel oss alle litte granne der:-) Hadde selv masse komplikasjoner med blødninger og greier (var vel derfor jeg havna her...;-)), men ingenting som var i nærheten av din historie.

Nicket mitt var Nina75 tror jeg, - det ble litt kluss da jeg skulle bytte, så da byttet vi likegodt til noe helt annet som var ledig! :-)

Men så hyggelig å høre at alt gikk bra da! Og så en liten gutt, ingenting er vel bedre enn det;-) Selv er min lille gutt snart 15 mnd nå, du verden så fort tida går! Har mer eller mindre vært borte fra både DiB og BiM dette året/halvannet, så det var med ganske stor tilfeldighet jeg plutselig så nicket ditt igjen her.

Vet enda ikke om det er gutt eller jente, eller èn eller to! Er i 10. uke og skal på privat UL om 2 uker. Da er jeg ferdig med 1. trim. og klarer ikke å vente lenger, he he. Var egentlig litt tilfeldig hele denne graviditeten, for vi brukte nesten ett år på å få første spiren til å sitte og tenkte dermed at det sikkert ikke var krise om jeg fjerna spiralen. Men 2 uker etterpå gitt, så satt den da... :-) vet vi hadde sex rundt EL, siden jeg har veldig regelmessige sykluser, men likevel. Kom som et aldri så lite (svært hyggelig) sjokk;-)

Lykke til i alle fall!

Skrevet

Så koselig at folk enda husker meg altså!!

Ja lillegutten vår er et lite mirakel. Husker legene sa etter at de fant ut at jeg fortsatt var gravid at gjennomstnittet for at dette skjer er 1 : 60 000, så han er ja....:D Engelen vår, rett og slett, så det er ikke grunnløst at gutten vår heter Gabriel :D

Har enda ikke tatt ut sprialen da, har fått time den 29, så det er liksom da vi er ordentlig igang da..:D Det skal bli kjempespennende.

Men merker at jeg er VELDIG nervøs og kjemperedd for at det skal skje igjen, og om det skulle skje så er vi nok ikke like heldige to ganger. Men får prøve å tenke det at vi har hatt vår ulykke, og at alt er som det skal med spira på 1 forsøk :D Får tidlig UL da heldigvis...:D

Lurer på hvordan det er med to småttiser i hus altså! :D

Hvordan tenker dere på fødsel og sånn? Jeg hadde en drømmefødsel sist, men merker det at jeg gruer meg litt... :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...