Mamma t 2 snart 3:):) Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 jeg venter nr 3 i 8.sep!! men jeg har ikke kjent spark ennå med første mann kjente jeg sparkkene i uke 16 å med nr 2 kjente jeg sparkene i uke 15:) nå er jeg 20 uker på vei menn har ennå ikke kjent noe:( kan noe være galt? eller er dette vanlig??
Gjest stockholms tjej Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 har du ikke varir på ordinært UL än?
TrustNoOne (but Me) Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Jeg kjente ikke spark før etter uke 22, så tror ikke du trenger å bekymre deg Jeg har visst morkaken på framsiden, så derfor tok det tid før jeg kjente noe
Gjest stockholms tjej Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 men de har vel sett babyen på UL? den så vell frisk ut da? sen er de jo veldigt ulike når man føler babyen=)
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Hei Mamma t 2 snart 3. Eg venter også nr 3 og det er sparsomt med bevegelser eg kan kjenne. Var på tidlig UL (uke 13) og babissen sparket seg rundt og alt var fint, UL termin min ble 17. september (mens term 22. sept). Du har vel vært på UL når du er i uke 20? Eg tror ikke du skal bekymre deg iallefall, er jo enda god plass der inne. Og som folket sier, plassering av livmor osv har stor betydning. Vi får nok igjen, med renter, når de først slår seg løs tenker eg he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå