Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Dro den kjapt på for og se nå,og jammen kjente jeg det ikke litt rundt magen gitt:( Det siste jeg gjorde etter 17 mai i fjor var og få sydd den litt inn. Men men får bare holde inn magen hehehehe. Åssen er deres bunad da?? Stor?passe?en smule trang?
Vesle mor Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 he he.. merkelig hvordan ting har en tendense til å krympe inn..
Gjest Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Jøss... flere som sliter med dette med at skapet er litt fuktig.... Må se å få sjekke hva som skjer i skapet mitt jeg også... Der krymper det ting nemlig ;o)
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 14. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2008 Er ikke bare meg nei..... Merkelig.kanskje noe "som går" hahahahahahaha. Men det rare er at jeg ALDRI har opplevd at tingen liksom ikke passer. Men skulle dra fram ridebuksene mine her om dagen(skulle ut og ri) og dem passa så utrolig dårlig. Og det som er ennå mere rart er at jeg veier akkurat det samme som jeg har gjort de siste 7årene.Men noe har forandret seg i fasongen ja. hehehehe, en smule skremmende:S Men er vel normalt;)
Gjest Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 *kremt* ..... skal jeg være helt ærlig så må jeg nok innrømme at vekta slett ikke er i nærheten av hva den var for endel år siden..... Den er faktisk nesten 20 kilo +.... huffhuff.... Kanskje ikke så rart at bunaden som passet når jeg var 14 har blitt litt vel trang (som i *så-trang-at-jeg-ikke-engang-hadde-fått-trua-den-på* trang) (Vurderer sterkt å kontakte ei sydame og få den lagt ut... jeg vil never ever bli som da jeg var fjorten igjen....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå