Hønemor ___ Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Hva gjør dere? Er litt nysgjerrig på dette ...
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 tjener/tjente... Det ble lagt ned nå, så ingen mer bi-jobb på meg. MEN, jeg var vert på en chatteside
Poteto Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 ikke direkte gjennom nettet, men har en konto på nett driver med noe juice som heter xango eg bare smaker på den å forteller om den til andre og melder andre inn
Hønemor ___ Skrevet 14. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2008 Okei .. hm.. jeg er student og kunne godt trengt en liten ekstra inntekt. Tenkte på noe gjennom nettet . men vet ikke helt hva. Mye useriøst også!
najs Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Her har du en link for å tjene litt. Man får rett og slett en reklamemail, bruk denne linken og da har du tjent en peng. Enkelt. Man blir ikke rik på det men noen hundrelapper blir det:-) http://www.directmedia.no/verver.php?user=44849
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 panel.no sender ut undersøkelser. Tar tid, men likevel. Også får man nå og da invitasjon til å bli med gruppesamtaler. Da får man med et gavekort på 500kr, som man kan bruke på mat, klær..++ Jeg hadde satt veldig pris på om du hadde giddet og gjort følgende hvis du vil melde deg inn i panel.no, hadde vært morsomt for meg å bli med i trekningen ) Da vil du mest sannsynlig bli mledt inn der imorgen. Er et seriøst firma dette og ikke noe tull. Dersom du bor i Oslo eller omegn og verver dine venner til å bli medlem i panel.no har du nå muligheten til å delta i trekningen av billetter til Vålerenga – Rosenborg 20 april. De personene du verver må sende en mail til [email protected] med teksten ”ønsker å bli medlem”. De må også opplyse om din e-postadresse slik at vi ser hvem de er vervet av. Hver person du verver fungerer som ett lodd i trekningen. Vi vil trekke totalt 5 vinnere som hver vil få to billetter. Vinnerene vil bli kontaktet pr. telefon og annonsert på www.panel.no. Konkurransen avsluttes 17 april.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå