Gå til innhold

Noen som tjener penger via nettet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere? Er litt nysgjerrig på dette ...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

tjener/tjente... Det ble lagt ned nå, så ingen mer bi-jobb på meg. MEN, jeg var vert på en chatteside

Skrevet

ikke direkte gjennom nettet, men har en konto på nett

driver med noe juice som heter xango :) eg bare smaker på den å forteller om den til andre og melder andre inn :)

Skrevet

Okei .. hm.. jeg er student og kunne godt trengt en liten ekstra inntekt. Tenkte på noe gjennom nettet . men vet ikke helt hva. Mye useriøst også!

Skrevet

panel.no sender ut undersøkelser.

Tar tid, men likevel.

Også får man nå og da invitasjon til å bli med gruppesamtaler.

Da får man med et gavekort på 500kr, som man kan bruke på mat, klær..++

Jeg hadde satt veldig pris på om du hadde giddet og gjort følgende hvis du vil melde deg inn i panel.no, hadde vært morsomt for meg å bli med i trekningen :o)

Da vil du mest sannsynlig bli mledt inn der imorgen. Er et seriøst firma dette og ikke noe tull.

Dersom du bor i Oslo eller omegn og verver dine venner til å bli medlem i panel.no har du nå muligheten til å delta i trekningen av billetter til Vålerenga – Rosenborg 20 april. De personene du verver må sende en mail til [email protected] med teksten ”ønsker å bli medlem”. De må også opplyse om din e-postadresse slik at vi ser hvem de er vervet av. Hver person du verver fungerer som ett lodd i trekningen. Vi vil trekke totalt 5 vinnere som hver vil få to billetter. Vinnerene vil bli kontaktet pr. telefon og annonsert på www.panel.no.

Konkurransen avsluttes 17 april.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...