Hønemor ___ Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Hva gjør dere? Er litt nysgjerrig på dette ...
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 tjener/tjente... Det ble lagt ned nå, så ingen mer bi-jobb på meg. MEN, jeg var vert på en chatteside
Poteto Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 ikke direkte gjennom nettet, men har en konto på nett driver med noe juice som heter xango eg bare smaker på den å forteller om den til andre og melder andre inn
Hønemor ___ Skrevet 14. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2008 Okei .. hm.. jeg er student og kunne godt trengt en liten ekstra inntekt. Tenkte på noe gjennom nettet . men vet ikke helt hva. Mye useriøst også!
najs Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Her har du en link for å tjene litt. Man får rett og slett en reklamemail, bruk denne linken og da har du tjent en peng. Enkelt. Man blir ikke rik på det men noen hundrelapper blir det:-) http://www.directmedia.no/verver.php?user=44849