Testing123 Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Har hatt mye blødninger forrige uke, som jeg hadde før spiralen ble satt inn. I går falt den i do, den var full av blod...
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 jøss. gjorde det vondt? merket du noe i magen da? jeg har smøblødninger mer eller mindre hele tiden om dagen, er snart et år siden jeg satt inn spiral og det har gåt helt fint inntil for 3-4 uker siden, nå blør jeg og det kommer masse slim med blod i (sorry detaljer) jeg har også mer vondt i magen nå. har tenkt om kanskje spiralen kan ha flyttet seg eller noe? og om jeg skal bestille time til å ta den ut...
Testing123 Skrevet 14. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2008 Fikk satt den i i fjor sommer, de tre-fire første månedene forløp normalt med blødninger som avtok mer og mer, men fikk mensen hver måned med ganske mye blødninger. forrige mensen og denne ganger ble blødningene kraftigere med levret blod som kom ut i klomper. Tenkte i forrige uke at dette ikke er normalt, og skulle få legen til å sjekke. kom ikke så langt, den ploppa ut så full av blod at jeg bare så endene på spiralen, og trådene. Fikk time hos fastlegen min på onsdag.
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 høres ut som det er her om dagen også. Har vært slim med mye eller lite blod i klumper her i et par uker nå etter siste mens. får vel bestille time til gu da kanskje, så den ikke ligger feil og ikke funker lenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå